lørdag 5. november 2011

Hvilestol... Loveseat...

God lørdag, kjære deg!  Rolig morgen etter en festlig aften med DDE-konsert igår.  Morsomt!  Vi var først ute og spiste på en tyrkisk resaturant, nydelig mat før Rai Rai og E6 kom på løpende bånd.  På mandag er jeg via Trygg Trafikk invitert til åpningen av E 6 Minnesund, og der skal jeg igjen møte disse Namsosgutta.  Aller mest kjekt igår var likevel å møte venner i lystig lag. 
Nå er det rett før håndballkamp og diverse ærend, men godt å kose meg med en god kopp nypresset kaffe i kosekroken...
Vel, er best å passe på go'stolen, for det er flere om beinet både mht stol og kaffe:)
Regner med jeg får besøk av 3-4 barn også:)
 God lørdag fra Balkegjengen i kosekroken, planen etterhvert er å bytte ut denne med en 1,5 seter sofa kalt kjærlighetsstol som de selger på Home & cottage.
Bilde lånt av H&C.

Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. For nokre koselege bilder!!!! Søtt med det ♥-fatet under skjønne krusa:)
    Ja, ser der er fleire som vil ha seg litt kaffi;)haha


    Nydelege desse kjærleikstolane♥♥

    Høyrest ut som ein superfin kveld du hadde i går!!!Gjer seg med litt rai rai...

    Ha ein fin laurdag ☺
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Den kjærlighetsstolen står på lista mi også, den er berre lekker!! Søt pus dere har da:)) GOd lørdag og klem til deg:)

    SvarSlett
  3. Høyres ut til at dåke hadde ein veldig kjekk kveld i går. Godt med slik avkobling iblandt :)

    Koseleg lenestol. Skulle gjerne hatt ein slik eller to :) Kjærleiksstolar er nytt for meg. Sikkert fine. God lørdagskveld til deg og dine.

    Klem fra Kristina

    SvarSlett
  4. Herlig med slike kvelder ღ og koselig bilder
    du viser her... Du må hilse DDE gutta fra
    meg også ;) Jeg kommer også fra Namsos og
    vokste opp med de da de spilte på After Eight
    diskotek i Namsos :)) Kan jo hende at de
    husker meg, selv om det er noen år siden :))
    ... da som Miss Mette eller Mette Vesieth
    Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld og
    helg ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Herlig kosestol du har allerede og da!
    Her har vi ingen H&C nå, men om 11 mnd åpner de endelig her i byen!! Det gledes ;)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. De stolen du mener er bare kjempefin. I kveld skal jeg på inspirasjonskveld hos Hc her i byen....gleder meg. Koselige bilder, så fint det smale bordet du har langs veggen var...
    Ha en fin mandag, klem fra Mona

    SvarSlett
  7. Veldig fin kosekrok :)

    Og så være det vel ikke den værste å krangle om plassen med heller da? :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.