lørdag 19. november 2011

Fotomodell for en dag?...

 Beklager NiB, et innlegg uten interiør, men må bare vise eldstedatteren Amalie idag! 
Jeg tok henne med på en fantastisk mor-datterdag til Oslo idag sammen med hennes bestevenninne og mammaen: styling, sminking og fotografering på et studio midt i sentrum. 
Gjett om vi kosa oss:)  Litt viktig å gjøre noe alene med barna innimellom, det setter de stor pris på her hos oss.  Litt shopping og cafè, nå venter senga for igår ble flyet forsinket og jeg kom hjem klokka ett..
Likte du bildene? En fornøyd Amalie og mamma ihvertfall.  Men selv om sistnevnte dessverre ikke var stylet slik igår, kan hun likevel si at hun var forsidepike igår, Trygg Trafikk Hedmark på jobb uansett:)
  Ha en finfin dag!!
Vennlig hilsen

12 kommentarer:

  1. For noen vakre bilder av datteren din. Hun kunne nok ha vært fotomodell på heltid :o)
    Kjempeflott med en mor og datter dag innimellom.
    Ha en superfin helg :o)

    SvarSlett
  2. Så kjmpe fine bilder da! Kan jeg få spørre hvor dette ble gjordt? Hadde vært så gøy å gjordt det samme med min datter,(som trenger en oppmuntring)......Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  3. hei.
    koselig med sånne turer, å nydelige bilder,
    var nå fin du å ,
    lekker uansett du.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte datteren din! Vakker som hun er! Ha en fin Lørdag! Klemmer til deg!

    SvarSlett
  5. God helg i stuen
    Tenker at det er en kry mor og datter på Balke etter denne "jente turen":)) Gode opplevelser som vil bli husket.
    Ang.trygg trafikk så ser jeg at du står overfor store utfordringer i jobben. Vi har og en skikkelig skummel strekning med mye ulykker. Det som skremmer meg er at veldig mange ser det som sin rett å bryte fartsgrensen. Ser bla.kjendiser som "skryter" av at de stadig kjører for fort. Kanskje det var her man kunne forsøkt å sende nye signaler til befolkningen? "Hotte" kjendiser som appelerer med
    at det faktisk er en grunn til at man har regler på veiene.(ylvis og co.feks.)
    Nå ble iallefall jeg litt revet med :) Tenk om vi kunne slippe å være redd når vi ferdes på veiene.
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  6. Nydelige Bilder av dere begge to.
    nyt helgen
    Klem Tove

    SvarSlett
  7. Det var utrolig flott bilder!! :D Regner med dere hadde en helt super mor-datter dag :)

    Veldig enig med Brutt uten blogg :) Jeg pleier også å tenke at fartsgrenser er satt for en grunn, og det å kjøre litt for fort, er jo som å stjele bare bitttelitt. Du gjør jo noe galt uansett!

    SvarSlett
  8. Hei Marianne :)
    Så gøy... og såååå flotte bilder ღ
    Datteren din er bare skjønn... og
    du også - flott innlegg i avisen
    her :) - og viktig dette med farten!
    Er alt for mange som ligger opp i
    *ræ...* på andre og det er ikke bra,
    og det samme med folk og refleks!!!
    Det er jo beint umulig å se folk som
    ikke har på seg refleks, huff... og
    særlig her oppe hvor de atpå til skal
    spare strøm og slår av gatelysene kl
    23:00 om kveldene - også i helgene!!!
    Veldig skummelt både for den som går
    og for den som skulle være så uheldig
    å kjøre på noen fordi man ikke så...
    ... Huff, jeg ble vist litt ivrig her,
    hihi... Ønsker DEG i alle fall en
    riktig GOD HELG ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Hei igjen Marianne :)
    - har sett flere som sliter meg å
    legge igjen kommentarer for så å
    miste dem! - jeg fant ut en plass
    på hvordan du med små enkle grep
    kan få dette til å fungere igjen
    ... Ser på dette innlegg
    for hva du kan gjøre for å få til
    å kommentere igjen

    SvarSlett
  10. Høres ut som en koselig dag =)
    Like fine begge to =)
    Viktig innlegg i avisen også!! Stå på Marianne =)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  11. Hei anonym, det høres ut som en koselig oppmuntringsidè, lykke til og kos dere!!

    Stedet er rett bak Stortinget og så har de også studio i Drammen:

    http://modeldaystudio.no/3/artist.asp?ArtistID=29805&Akey=7R4J7TCH


    Hei Britt, utrolig godt forslag, dette ble jeg revet med av også!! Mulig kjendiskampanje i Hedmark etter ditt tips:)) Klem

    SvarSlett
  12. Det virker som en flott dag. Nydelige bilder! :)

    Klem, Lise

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.