torsdag 10. november 2011

Pelspledd til høstlige kvelder

 Hei og hå, her flyr dagene og nå er det snart fredag igjen etter en uke med masse på timeplanen.  Kransekurset er allerede halvfullt, morsomt!   
Jeg ble så inspirert av Solveig sin høstpynt både på hytta og hjemme, at jeg lagde litt høst i kosekroken... På konsollbordet la jeg en boks med telys, like greit å ha det fremme for n,å og fremover, går de som varmt hvetebrød:) Telys med duft fra Ikea er min favoritt når de skal settes frem som dette...mmmmm...Lukter i hele stua... 
 Og for de nye leserne, dette er en gammel lampeskjerm som jeg satte på hodet oppå en rammehylle.  Med telys inni gir dette et"ikkealleharlikt"-lys:)
 Og elggeviret som jeg malte hvitt er fortsatt der, snart kommer mandariner og julekuler oppi det...
 Vi hadde bryllupsdag på mandag <3 , og da fikk min kjære dette hvite fuskepelspleddet, så mykt og godt...Skulle hatt to mørke slike på hytta, men idag kjøpte jeg ny vedovn som vi skal sette opp i morgen.  Den gir opptil 9 kw, så spørs om vi trenger det lenger?:)
 Jeg fikk også kjøpt ny kjøkkenstol til yngstemann idag, flaks at jeg gjorde det nå for da jeg kom til Skeidar, hadde de bare utstillingen igjen, og stolene hadde gått ut av produksjon..  Nå har jeg trukket om stolsetet, og stolen står der klar for lille Fredriksen vår. 
God fredag alle dere som legger igjen kommentarer, sender mail etc!  Setter slik pris på hver og en av dere kjente og ukjente lesere!
Vennlig hilsen

8 kommentarer:

  1. Så koselig, Marianne! Høst er best uten snø, synes nå jeg...hehe. Vi sees om ikke så lenge!

    SvarSlett
  2. Hurra for synge-Viviv, ja vi gleder oss veldig, veldig:)God helg!

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har det =)
    Ha en fin fredag og en fin helg =)
    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei Marianne :)
    Gratulerer med ryllupsdagen som var ღ
    ... og så skjønne bilder av dine søte
    små litt lengre nede her i innlegget.
    Koselig tid vi går inn i og ja levende
    lys må man ha i umiddelbar nærhet :)
    Ønsker deg en super fredag og helg ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Koselige bilder! SÅ fint det hvitmalte geviret altså, det blir sikkert utrolig flott med mandariner og julekuler!
    Gratulerer så masse med vel overstått bryllupsdag, og riktig god helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Stemningsfulle bilder hos deg! Herlig stemning:-)

    Ønsker deg og dine en fin ny uke!

    SvarSlett
  7. Det så ut som ett deilig pledd å kose seg med :)

    Gleder meg til kransekveld :)

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Så koselig dere har det :-) god stemning :-) Og gratulere med overstått bryllupsdag :-)


    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.