onsdag 23. november 2011

Hjerterom i jula...

 Da er jeg igang med utepynten, hjerterom i jula er en fin ting synes jeg! Så hjertelig velkommen, og 3.grantre kom oppi melkespannet. (Nå må jeg understreke at disse trærne jeg har avbildet i det siste, er trær som lå hugget i skogen vår etter en ryddesjau:)  
Melkespann fra Balke, rust på spann og rust på hjertet som jeg putta oppi spannet.

På tavla skal det stå Gledelig jul...Og så skal jeg sette frem en kjelke med reinsdyrskinn og lykter på.  Hjerter er det også på krokgreina i dagligstua.  Hjertekuler og annen julepynt fra Sia i sølv og hvitt, samt to små lykter fra Indiska. 
Og siden jeg først var på Høgskolen ang Trygg Trafikk-kurs for lærerstudenter, og deretter på lysfesten til Motorførernes avholdsforbund for å holde foredrag om trafikkutfordringer i Hedmark, er ikke noen av lysene tent... Men mitt hode er det, for nå pakker jeg til 2-dagers seminar hos selveste julenissen... Nissen på Savalen... Da blir det nok julestemning og gode vedtak av viktige trafikkoppgaver for 2012:) Mulig jeg får et bilde av oss, vent å se:)

 Takk for visitten, kjære leser!  (Og nå er kransekurset helt fullbooket.)

Vennlig hilsen

5 kommentarer:

  1. Sååååå koselig!
    Der føler man seg nok mer enn hjertelig velkommen =)
    Kjekt å ha en egen skog man kan plukke kvister og trær fra da ;) Her er skogen på feil side av riksveg 25....og den er ikke akkurat den tryggeste veien å krysse verken dag eller natt ;)
    Ha en fin dag og god tur til savalen!
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Alt det du rekker. Så fint det ble ved døra di.
    Her er det ikke pyntet til advent enda. Blir nok ikke før over helga siden vi reiser bort på torsdag. Men jeg må nok finne frem litt av det jeg har så jeg ikke kjøper alt for mye nytt jeg alt har.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  3. hei.
    nydelig hos deg vennen,
    koselig med små juletre, må nok i skogen å finne noe avkapp jeg å, svigers har skog,
    ha en flott dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Det blir så fint!! :)

    Jeg kom så langt i går at jeg fant fram pynten, og der står den enda.. :P

    God tur til Savalen :) Blir nok massevis av gode tiltak :)

    SvarSlett
  5. Så fint du ordne det Marianne! Jeg e også veldi gla i hjerter <3 !
    Hyggelig å være gjest og få trippe opp trappa di!
    Måtte du og dine få ei god adventstid!
    Klem :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.