fredag 4. november 2011

Nye klær

Good morning!!  Hadde jeg blogget hver gang jeg hadde handlet klær, ja da hadde Balkebloggen vært en klesblogg;)  Nå har jeg igjen sortert og ryddet i klesskapene mine, og igjen har Fretex fått flere poser med klær..  Men NÅ har jeg lovet å IKKE handle klær før til neste år!!
 
De siste innkjøpene er denne silkekjolen fra Odd Molly, kjøpt på Bus Stop, Hamar.  Liker slike detaljer som innlegget bak...en kjole det er lett å kle opp eller ned.

 Det samme på denne nye Cream-jakka som har sløyfe bak, kjøpt på Gave og interiørglede Hamar. 
 Fordelen med merker som Cream, Staff, Container etc, er at alt matcher selv om det er år mellom plaggene. 
Til jakka passer disse grå støvlettene jeg kjøpte på Lillehammer.  Passe hæl til hverdags.  Men nå, altså ikke mere klær til meg ut året!!  Hjelpes..Det blir hardt...:)
Så med dette ønsker jeg å forplikte meg enda mere til handlestoppen 2011!
-Men pelargonia til spisestua har jeg ikke lovet å slutte med:) 
Ha en strålende dag! 
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. Hei hei:)
    Nydelige klær du har kjøpt deg,jeg skulle egentlig ha vært og rotet i de klærne dine før fretex fikk de:)Jeg kjøper nok lite nye klær...men det hender...nå skal jeg komme meg inn i alle de jeg har som er akkurat litt for trange:)
    Her går det i maling og vært oppe på Røros og hentet møblene som sto der etter farene min.Nå håper jeg at jeg kan få det rolig en stund og konse om og få malt ferdig og organisert leiligheten:)
    klemklemklem

    SvarSlett
  2. God morgen
    Gøy med noe nytt ja! Flotte klær og støvlettene hadde ikke jeg sagt nei takk til :) Må no le litt av deg jeg da, kjøpestopp helt til neste år...hi,hi.
    Så skjønn lillegutt var i sin nye flotte strikkepose :) Blir deilig i vinterkulden. Her er det utrolig nok ganske varmt og flere planter blomstrer ute ennå!
    Takk for hilsen lenger nede. Håper stemmen er i orden igjen og at du ikke har blitt mørkredd.Ho,ho.
    Ønsker dere en flott helg
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  3. Så fine klær, selv lover jeg ingenting på den fronten. Har nettopp begynt å jobbe litt igjen, og det kjennes ut som man trenger litt fornying ja, men såååå godt å jobbe.

    Tenk, helg igjen.....ønsker en fin helg til deg og dine. Klem fra Mona

    SvarSlett
  4. Hei Marianne!
    Lekre klær da og støvler! Har veldig lyst på noe nytt selv, en Londontur lokker om 2 uker, GLEDER meg til julepyntet storby og shopping med min datter :)))

    Ps. Tror ikke du kommer til å holde deg helt til neste år nei! Det er før-julsalg og romjul-salg...you name it :)

    Ønsker deg og dine en fin helg, klem fra Lillian ;)

    SvarSlett
  5. Flotte klær, og godt det ikke er så veldig lenge til neste år *S* *S *S*
    He, he - lett å si for én som strengt tatt ikke er så veldig glad i handle klær....
    Men, obs, obs, det betyr ikke at kontoen er full. Det er nok å bruke pengene på lell!
    Ikke på pelargonier da, dem får vi vel ikke brukt penger på før til våren :-)
    En riktig god helg til deg og dine - Liv

    SvarSlett
  6. Fine klær :) Veldig flotte de støvlettene dine :)

    Er det sånn at perlargoniane skal sette lyst men kjølig nå??!! Hva skal man da ha i vinduet...? Da må man jo ha noe nytt...

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.