tirsdag 1. juni 2010

Dronning Ingrid..

En eldgammel blomstersort som har en så sart og svak rosafarge at jeg blir rolig bare ved å se den....
At den kostet 100,- gjør ikke så mye da den er stor og også vanskelig å få tak i her omkring...
Har også satt ned noen grønne planter i veggampelen fra svigers.  Er så glad i denne grønnlige fargen, passer til hvitt synes jeg...

Klem,





som nå pakker sekken og reiser til tigerstaden i mine nyinnkjøpte sko fra Staff-butikken B-Design


Og så gratulerer jeg kjære mamma og pappa med 42-års bryllupsdag idag!  Takk for at dere er mine foreldre!!!!!  Må ta med en litt morsom gaveidè, igår ble vi bedt på kaffe og kaker til husfrue 2 (Tårnfrid 1), mannen fylte 38 og fikk denne fra meg, hehe:-)  Hjernen krymper slik at håret kommer sammen!  Og ja, han er fortsatt venn med meg, tror jeg da..;-)

15 kommentarer:

  1. Nydelig. Ha en flott dag.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. He, he ler av hår-historien enda - du har bare herlig humor!
    Du vet - vi er like når det gjelder tålmodighet ..?
    Jeg hadde også smelt opp hylla- og malt etterpå..;-D
    Venter spent på søndags-innlegg..:-D
    Ha en strålende dag i sola(håper jeg!),
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. God morgen♥
    Såååå vakre bilder!Dronning Ingrid er eit må ha!Uansett pris;)
    Gratulerer til dine foreldre♥

    Takk for fine ord:)
    God tysdag♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  4. God tur til staden! Jeg skal til Aker Brygge to kvelder denne uka, så kanskje vi sees uten å vite det...

    SvarSlett
  5. Vakre Dronning Ingrid!! Så koselige bilder! God tur til Oslo! Kos deg:)

    klem klem
    Anette:)

    p.s. Så gøy at dere skal til Island til høsten! Hvor skal dere?

    SvarSlett
  6. Hei...nydelig dronning Ingerid, jeg har også en eller annen dronning eller kansje det er kronprinsesser, i hvertfall er den sart rosa og fin....Du den gaven var kjempefin, hmmmm tror jeg må kjøpe en sånn til mannen min og kansje noen av vennene hans, det er flere i den gjengen som burde ha krympet sammen hodet litt...God tur til Oslo, syns jeg ser deg dansende nedover Karl Johan i lette sko og en flagrende sommerkjole
    En glad klem er herved sendt fra meg....

    SvarSlett
  7. god sommer dag Marianne.
    gratulere til dine foreldre,koselig du skriver om dem.
    men å kjekk en gave ide,noe for min mann...ler..
    herlig med dronning ingrid,har 2 stk jeg å,elsker dem rett og slett.
    da må du ha en herlig dag til tigerstaden.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. God morgen! Den planten er skjønn. Gratulerer til dine foreldre og god tur i kjempefine sko. Ha en flott dag. :))Klem.

    SvarSlett
  9. Nydelig blomst Marianne!

    Herlig gaveide!! Tipper det ble litt morsomheter ut av det:)

    God tur til Oslo, og ha en fortsatt fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Kjempeflotte blomster!! :)
    Tusen takk for kjempekoselige kommentarer! :)

    God tur til Oslo, lykke til med overtakelsen, gleder meg til å se!!
    Ha en flotters dag!
    Klem

    SvarSlett
  11. Vakkert....
    Gratulerer til dine foreldre :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. En herlig blomst med vakker farge. Den veggampelen din var jo virkelig kjempefin..og passet godt der ja.

    God tur til Oslo:)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  13. Hei :-)

    Artig hårhistorie :-) hehe :-) Og flotte blomster :-)

    Ønsker deg en flott dag :-)

    SvarSlett
  14. Heisan Marianne. Titter innom deg for og se hvordan "ståa" er hos deg. Det ser jo ut til at alt er som det skal. Jeg liker så godt den lille paviljongen din :))))
    DEn er skikkelig intim og Romantisk, tenker du koser deg der med en god kopp kaffe!

    Ha en kjempefin dag Marianne =)
    So Long.
    *klem*

    SvarSlett
  15. De Staff-skoa dine var wonderfull du! God tur! Kos deg mase. :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.