mandag 31. mai 2010

Ny dørmatte og amerikansk kakepynt er dagens blogginnlegg...Salig blanding:-)

Ny dørmatte i grå kokos fra Sofies villa etter tips fra Guttemamma er ankommet, de franske ordene betyr Hjertet av hjemmet - og jeg er fornøyd! 

Den havnet i paviljongen.
Var bare veldig leit at jeg har glemt igjen den nydelige veggoppskriften jeg også kjøpte der,  på hytta vi lånte i helga..Ergelig... Men ergelig er ikke denne gaven fra husfrue 4 som kom fra Usa med reisegave til meg:-) Så søte former til isbiter, pannekaker, eggeomelett e.l. og kakepynt fra Disney land, hurra!!
Se så søte!
Og fra før har jeg dette USAkakepyntet fra Nina, hurra for barneselskaper med Amerikapynt!
Her er det sommer, ungene har tatt frem vannsklia og koser seg.  I morgen er det overtakelse av leiligheta, spennende!  Håper jeg rekker litt shopping før kveldsmøte i Ringsakerprosjektet...;-)  Klem,

11 kommentarer:

  1. Så fin dørmatte, passer jo perfekt der i paviljongen deres. Stilig var den. Fine bilder under her fra feriestedet deres. Koselig med utslagsvasken. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig dørmatte! Slik vil jeg også ha;)
    Ha en fin kveld!
    Klemmer Susanne

    SvarSlett
  3. hei Marianne,
    gratulerer med kjempefin dør matte,passet så herlig i deres balkong,
    nydelig kakepynt du har fått deg,så stilig med mikke muse ører.
    kos dere masse med trampoline og varme dager,
    å tusen takk for hilsen hos meg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så nudelig paviljong, og dørmatta passet jo perfekt. Dattera mi var i usa for et par år siden, og kom hjem med maken Mikke Mus form. Noe eget med stash fra over therel legger meg til som følger på den fine bloggen din, ha en nydelig uke.

    SvarSlett
  5. Den dørmatta vil jeg også ha!:-)
    Gøy med kakepynt som lyser opp - amerikanerne har myye morsomt( i forhold tildet lille som er i Norge):-)
    Ha en fin kveld snuppa, nyyt sola!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  6. Ingen kan kakepynt og "matpynt" som ameriaknerne og japanerne! Her er eggeformer den store hiten ved frokostbordet - unga nærmest sloss om å få hjertet eller stjerna eller Hello Kitty-figurene! :)

    Kjempefin dørmatte også, passet jo perfekt! :9
    Ha en fin kveld i sola!
    klem

    SvarSlett
  7. Du skal få mer kakepynt til neste år kjære deg :-) Nina :-)

    SvarSlett
  8. Har samme dørmatte, og er so fornøgd med den!!

    Klem M <3

    SvarSlett
  9. Åhh, så fantastisk et lysthus! :)
    Jeg drømmer om det samme, en vakker dag skal du se det kommer bilder! :)

    Ha en flott mandagskveld :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Å den dørmatten der ønsker jeg meg også;o) Får se om jeg finner noe lignende i ferien...Go`ukestart til deg fra meg!

    SvarSlett
  11. Utrolig fin dørmatte!
    Her har sommeren såvidt kommet også, føler jeg. Har planet ute og luftet de nye beboerne...Hehe - to marsvin fiksa på Finn og tatt med hit av mamma. Usett - var ikke klar over størrelsen på buret. (litt veeeel stort, men la gå!) Gleder meg til vi sees - og skravles! Avspaserer torsdag formiddag - ikke tilfeldigvis i Gjøviktraktene, vel??

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.