onsdag 5. mai 2010

Ny leilighet i Oslo

Må bare fortelle at jeg har blitt "bolighai":-)  Idag kjøpte jeg en leilighet i Oslo i lunsjpausen, hehe!  Den skal males og fikses litt, leies ut og så selges igjen etterhvert, kom over et objekt som med små knep kan gjøres så mye finere og mere verdt! Og ja, jeg kjøpte den usett (det har jeg gjort to ganger før på boliger i Vollen i Asker med hell), og overtar den 1.juni, fikk den 200.000,- under takst, hurra:-) Kommer med grusomme før- men forhåpentligvis vakre etterbilder i løpet av sommeren... Ser virkelig potensialet, og gøy er det!  Er jo også litt kjekt med en "hytte i Oslo" når min kjære og jeg skal på teater, hehe...   De gærne har det godt;-)  Klem,


 som stuper i seng etter atter en laaaaang dag på jobben...

18 kommentarer:

  1. wow, sporty! Eller galskap?!=P
    Uansett, utrolig øy å gjøre slikt!
    Å pusse opp er jo utrolig gøy=) Til tider tungt og kjedelig... Men mest gøy!;)
    Blir spennende å følge med på hvordan fremgangen blir i sommer. Sikker på at det blir nydelig=)

    Ha en super torsdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Oiii, du er tøff altså :)
    Gleder meg til og se bilder etterhvert!

    Klem Jatte .

    SvarSlett
  3. Hei Balke, blir spennende å se forrandringene :) lykke til
    mvh Ingebjørg/Råholt

    SvarSlett
  4. He he du er ikke sann......hvilken arbeidskapasitet du har:)
    Ja fint med en liten hytte til overnatting:)
    ha en fin dag
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig kult! Kjempetøff er du. Sikkert ikke så nerverpirrende for deg denne gangen, siden du har kjøpt to leiligheter tidligere og gjort det samme med, så nå vet du vel litt mer hva du gjør.
    Men likevel...modig og morsomt. Tenk å ha enda et sted til å kose seg med å innrede da ! Herlig.

    Ha en god dag.
    God klem fra Line

    SvarSlett
  6. Det var sprekt ja!!:)
    Da er du vel ikke "arbeidsledig" på fritida fremover heller! ;)
    Gleder meg til å se!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Oi...:) for en arbeidskapasitet sier jeg og lykke til :) spennende.

    SvarSlett
  8. Grattis!!

    Gleder meg til å se bilder:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Gratulerer. Spennende prosjekt;-))

    SvarSlett
  10. Oj, det var litt av et varp, og jeg ser absolutt muligheten for en gevinst her! Selvsagt må dere ha en "hybel" i byen til bruke ved teaterbesøk og andre festlige anledninger - det har bøndene rundt hovedstaden hatt i all tid! :-))

    Blir spennende med før- og etter bilder!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  11. Så gøy! Gratulerer! Det blir spennende å se hva du får ut av herligheten!

    Ha en fin kveld, Marianne!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Nå har jeg tittet litt rundt her inne hos deg igjen og jeg er imponert... Det står at DU snekret paviljongen? Slikt pågangsmot burde vært ... eh... medaljert.. (sa norsklæreren). Moro å se! Leilighetskjøp i lunchpausen er sporty!
    Klem fra brura :)

    SvarSlett
  13. Hyggelig at du tittet innom:)Da fant jeg nemlig din blogg, som jeg gjerne vil følge:) Nå skal jeg titte litt mer her inne;)

    SvarSlett
  14. Jeg bøyer meg i støvet og er DYPT snekkerimponert! :o)

    SvarSlett
  15. Så spennende!!! Grattis! Gleder meg til før- og etter-bilder!!

    Lykkke til med oppussing:)

    Ha en fin helg, Marianne!

    Klem klem
    Anette

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse med ny leilighet:)
    Vi ønsker deg en herlig fredag, og riktig god helg:)

    Vårhilsen fra
    damene hos Riviera Maison Molde:)

    SvarSlett
  17. FOR en utrolig ting å gjøre - jeg blir så imponert over hvor tøff du er. Jeg hadde nok ikke turt å gjøre noe sånt!!!
    Jeg gleder meg masse til å se før og etterbilder!
    Gratulerer så mye med ny leilighet da, Marianne - og lykke til med oppussingen!!!
    Ønsker deg en herlig helg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.