torsdag 3. juni 2010

Dagen før/etter dagen...Turboliv, dette...

I morgen kommer Ringsakerprosjektet på sommer-/prosjektavslutning, gjett om jeg gleder meg!!  Må derfor ha litt flere sittepalsser, så nå har jeg vasket og satt ut en hagemøbelgruppe til...  Orker ikke puter i dem ennå, det er litt utrygt...
Satte de ved flaggstanga, der står de litt skjermet og i le siden stanga er rammet inn med en tett hekk...
"Gartner-Svigers" har vært her og stusset hekkene idag, ble så fint atte,-takk:-)
Og så har jeg malt en gammel tallerkenhylle jeg fant, satte oppi noen blader slik at man kan kose seg med litt lesestoff...
Igår var vi i prosjektet på Vålerbanen, jeg hadde med meg Henrik som fikk en uforglemmelig dag!!  Fikk bursdagsgave fra tidligere EM i rally; kjørte porche på banen...Over 190 km/t...på lukket bane, altså,-kanongøy!!  Så dro vi på barnehageavslutning, og mammas gromgutt vant fruktkurven!  Da han la seg gråt han av glede, hadde hatt så fin dag, sa han!
Nå er det siste finpuss før gjengen (samarbeidspartnere, sponsorer og medarbeidere) kommer; rebusløp, spekemat på stabburet og masse latter...Jeg ELSKER jobben min!:-)
Og denne søte kurven jeg kjøpte på Ullernlåven, Skarnes i helga som var...Jeg bruker den til bestikk, så lettvint å ta med seg ut i paviljongen når vi skal spise middag der....
Så med dette tempoet har jeg dessverre ikke rukket å takke hver og en for så koselig bursdagshilsen, men jeg satte stor pris på det!!!  Klem

3 kommentarer:

  1. Skal si det er action hos deg om dagen......energien flommer over,leser jeg mellom linjene.....hihiiii ! Og at du elsker jobben,ja det lyyyyser lang vei :) Du er nok en engasjert dame,ingen tvil..... ! Beundrer stadig denne lekre paviljongen din....jeg hadde igrunnen passet innmari godt,inne i en slik,når jeg kjenner etter...heheheeeee :) Vil ha,vil ha....... God helg,og husk og P U S T innimellom slagene,da...... :) Kklem fra meg.

    SvarSlett
  2. Jeg skriver visst klem,med to k'er,så sent på dagen......heheheheheeeeee.....

    SvarSlett
  3. :-) Det går helt fint, jeg er trøtt selv, nå...;-) Kkkkkkklem:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.