torsdag 10. juni 2010

Home and cottage-gardinene er kommet!

Se hva jeg har fått, tunge speilfløyelsgardiner fra Home and Cottage, norsk design på sitt beste synes jeg:-)  Jeg falt slik for denne varme lillafargen da jeg så de i butikken på Alnabru, og en snill kompis av min kjære stakk innom og kjøpe de for meg i lunsjpausen sin,-HAN er snill, han!!!!
De er tenkt hengt opp i hallen etterhvert, men nå i sommersola passer jo de hvite gardinene best der...  Men prøve må vi, vel..
De er lange, og stoffet skikkelig tungt...
Fargenyansene lilla, sand og eggehvitt passer sammen synes jeg....
Så da venter jeg på høsten, jeg...Neida...Men de kommer nok opp på et soverom eller noe i mellomtiden...
Nå skal jeg pakke og avsted på kulturdager, Åge Aleksandersen og revyer og masse moro med jobben.  Det blir nok kjekt!  Var så "dum" å melde meg på sandvolleyballturnering, så lørdag skal jeg sammen med tre 2metermenn som trener daglig og aktivt, delta på dette på Lillehammer...Er det mulig?  De har øvd taktikk mens jeg har ligget i senga med feber, og da de så meg med mine 164,5 kjente jeg vinnerinstinktet deres fikk seg en smell..Hehe, har tullet så masse med dem at vi har et stort heiakorpset antar jeg, og de tror jeg har RÅ spenst...Jaja, lenge leve "Vi er alle vinnere-mottoet" mitt:-))
Og så har jeg fått en morsom mimre-award fra Hilde med den koselige bloggen Drømmeskyen, tusen takk!!
Man skal vise bilde fra det 10ende innlegget man har laget på bloggen og deretter linke til innlegget bilde er i.

Slik er reglene:
1) Bukke, nikke, neie og si pent tusen takk

2) Gjengi det tiende bildet som ble publisert på bloggen

3) Linke bildet til det tilhørende innlegget

4) Sende videre
værsågod Sylvia, Anette, Tove, Hege, Monica og Mona:-)
 
Igjen, tusen, tusen takk for så koselige kommentarer, jeg kommer veldig sterkt tilbake så ikke bli skuffet for at jeg ikke har rukket innom deg....Klem og riktig god helg til deg fra volleyballspilleren
 

9 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg........nydelig gardin med en nydelig farge...liker den fargen sååååå godt jeg også...
    PS. husk mal tåneglene dine da...de er barføtt altså på sandvolleyball.....ha ha
    Sov godt....jeg er pakket og klar, skal til Trondheim i morgen på kosetur med min kjære...shoppe, ta en lille en ....Nattaklem fra Kirsti.

    SvarSlett
  2. hei Marianne,
    flotte gardiner du har kjøpt deg,de blir flotte ,men vent til nærmere høsten,deilig med lyse gardiner om sommeren,
    så du skal spille du,det går nok greit,ta de gutta...ler...blir nok gøy..
    gratulerer med adward,
    å at du tenkte på meg,
    jeg er adwardfri en stund nå jeg,orker ikke så mye utenom om dagen.
    ønsker deg en herlig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Nydelige gardiner, men passer vel best til det blir kaldere i været og mørkt ute ja! Så flott gangen din ble med stolen og bordet, skjønner du ble inspirert. Trappa de er jo bare flott da!
    GOD hælg, klæm

    SvarSlett
  4. :)lykke til med volleyballkamp... Gardinene så lekre ut.
    Merethe

    SvarSlett
  5. Nyyyydelige gardiner! Helt skjønne..

    Kjør på, sikkert på at dere får en hederlig plassering! :) Morro blir det uansett -og det er jo hovedsaken...

    God tur og helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Grattis med nye gardiner !
    De var utrolig lekker !

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Ahh..så gøy å se det 10. bildet! Nå har ikke jeg fått med meg hvor lenge du har blogget, og dette kan jo være tatt nylig..men jeg synes jeg merker at du legger ut litt annerledes bilder nå.. kanskje..eller ? ;)

    Nydelige gardiner! Fløyel passer til vinteren ja. Men til gjengjeld passer de bare så vanvittg godt da også da!! Man får litt den dekadent-følelsen av fløyel. Herlig. Jeg elsker det.

    Håper det gikk greit på volleyball-kamp og at du spratt litt du også og ikke baaare slet deg ut!

    God klem fra Line

    SvarSlett
  8. Så fint gardinene har fått et nytt hjem hos deg - er helt enig i at fargende sand, lilla og hvitt er helt nydelig! Håper de kan gi riktig stemning til koselig høstkvelder :) Ønsker deg en fin torsdag!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.