onsdag 9. juni 2010

Stilleben og flausekjøp på netthandel..

Værsågod, kjære bloggvenn!  Tusen takk for koselige kommentarer selv om jeg ler litt når jeg leser gårsdagens kommentarer...*smiler*  Er jo litt som da vi var små, "den er finere enn den"...;-)  Jeg vil takke ihvertfall, og etter noen slitsomme forkjølelsesdager, MÅ jeg være på bena i morgen...Så da sender jeg fra meg noen stemningsbilder fra Balke gård...
Noen som har handlet på netthandel?  Jeg gjorde det en gang, du verden så smått det er i virkeligheten fremfor på bildene...:-)  Denne kanna kjøpte jeg i god tro, men da den kom var det vel til dukkene til Eida Helene fremfor til mine kaffekopper...Så da ble det vase av den..
Noen pioner og litt eføy, vips, mitt stilleben...
Amalie skal på klassetur imorgen og ville ha noe godt med seg, men med syk mor ble det ikke baking ikveld.  Men vi fant råd, vi...Tok Mariekjeks, delte en Marshmellows og skar en liten bit sjokolade,
så 10 sekunder i mikroen før jeg trykket en ny Mariekjeks oppå...
Vips, amerikansk burger lært av min nydelige, gravide kusine Ninni-the one and only;-)!  Beklager lite blogging, holder mest senga...  Klem,

15 kommentarer:

  1. hei Marianne,
    da er vi to som holder senga ,kommet hjem fra sykehus jeg,ganske mørbanket å medtatt,men glad det er over,
    ja en kan nok bli lurt noen ganger av disse nettauksjonene,kjøpte en frakk til hunden engang,men den passet ikke,så kosebamsen til Silje fikk den,
    nydelig ved din trapp,mye finere hos deg enn de bildene,
    kjekk matpakke du laget i en fei.
    ønsker deg masse god bedring,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. God bedring! Kreative søte burgere :D

    SvarSlett
  3. He , he hva gjør ikke mor for go`ungene sier jeg:-)
    Klarte aldri å få ut finger`n til stilleben jeg - ja, ja får bare være til en annen gang!Ditt er ihvertfall nydelig :-)
    Håper forkjølelsen gir seg snart - er jo ferie rett rundt hjørnet;-)
    Klem, klem.

    SvarSlett
  4. Knallide det med kjeksene da!!
    Utrolig fint i gangen din,marianne!!
    Fortsatt god bedring♥
    klemmer

    SvarSlett
  5. ja gjett om!! så nå har eg lært medg å titte noen linjer ned for å lese beskrivelsen på varen og event spørre etter målene...
    har blitt lurt et par ganger...
    deilige de kjeksene da!!
    klem¨¨*

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder,så gode ut de kjeksene. Ønsker deg god bedring. :))

    SvarSlett
  7. Så smart med de kjeksene :)

    Masse god bedring til deg.

    Klem

    SvarSlett
  8. Ja herremin.. Man skal høre noen brøl og plaster noen knær.. Det går som regel veldig bra, men man blir jo så redd!! Fantastisk matpakke tips, ikke til hverdags, men for en lykke å ha med på tur.. Riktig god bedring.. Nå må du bli frisk.. Sommeren er jo her!!! Sender varme tanker og god bedring til deg og Henrik!!

    SvarSlett
  9. Har du pioner i hagen?
    Jeg kjøpte meg tre stk i går i forskjellige farger men har ikke peiling på de.
    Må få de i jorda i ettermiddag.
    Har du noen gode råd til planting/gjødsling og evnt best grobunn???

    Ønsker deg en fortreffelig dag.

    SvarSlett
  10. Så lurt med de burgerene, dattera mi skal på tur imorgen så det må prøves. God bedring til deg.

    SvarSlett
  11. Mmm, de kjeksene var supersmarte. Det har jeg notert meg bak øret, kjekt om man har lyst på noe godt =)

    Håper du snart er på beina igjen, god bedring!
    Klem C.

    SvarSlett
  12. Hei på deg.

    Riktig god bedring til deg, håper du snart er på bena igjen.

    Smart ide med de kjeksene.

    SvarSlett
  13. Hei balke :)
    De kjeksene skal vi også lage, Kjempe god ide.
    God bedring til deg, håper vi kanskje treffes i sommer, vi svinger innom på hytta å ser om noen er der. God sommer.
    Masse hilsen Ingebjørg/Råholt

    SvarSlett
  14. Hei hei.

    Har en liten award/utfordring inne hos meg til deg som du kanskje kan ta når du blir frisk. God bedring:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  15. Det ble et kjempekoselig stilleben ut av den kaffekanna, da!

    Så lurt med de kjeksene, det har jeg aldri sett før:)

    Ble veldig fint i gangen din, også! Koseligere enn i bladet, synes nå jeg!:)

    Ha en fin helg! Klem Nina

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.