mandag 14. juni 2010

Bålpanne er topp! Så koselig å se på flammer...

Ja, da er det siste innspurt før 8 uker ferie venter, og i helga var det stort jobbseminar på Hunderfossen og vet dere hva?   Jeg og laget mitt kom helt til finalen i sandvolleyball,.-)  Vi spilte 4 kamper og det var skikkelig morsomt! Pga sykdom var min forberedelse følgende; Lakke tåneglene, takk for tipset, Kirsti:-)  Det gjorde susen!
Nå har aupair Sharon reist på 2 måneders ferie til hjemlandet sitt Philipinnene, så idag var det engangs til middag...Neida.-)  Vi har kost oss med svenske kjøttbullar, og til dessert ble det sjokolademuffins..Mmmm...
Henrik er det vi kan kalle gutten i røyken, jeg kjøpte en bålpanne som var liten og nett til paviljongen...Den brukes flittig, og med stativet kan kaffekjelen henge, eller grille pølser på rist...
Fikk opp vimpelen idag, herlig vær i vente! (I motsetning til været på Henriks speiderleir i helga, de hadde våt sovepose og regn under hele leiren...Tøff gutt...)
Da er det klart for å ønske deg en best mulig kveld, gode tanker fra



PS! Anita; trappeløperen er kjøpt på Teppeabo, Alnabru; Sisal-/juteteppe...

6 kommentarer:

  1. De så ikke vonde ut de muffinsene dine. Jeg har så lyst på bålpanne jeg også!! Aner bare ikke hvilken type jeg vil ha...

    SvarSlett
  2. Hei Marianne
    Tusen takk for koselig hilsen ♥ bålpanne er en kjekk liten sak! Denne kunne jeg godt tenke meg å ha. Muffinsene så veldig gode ut – og nydelig det søte etasjefatet ditt! Ønsker deg en fortsatt fin uke, og kan tenke meg det blir god med ferie snart :o) Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei - for en fantastisk blogg du har, den vil jeg gjerne følge fremover ;0) Gleder meg til å se nøyere på det fantastiske huset og omgivelsene hos dere. Ønsker deg en strålende tirsdag. Klem

    SvarSlett
  4. He, he høres ut som en PERFEKT opp-kjøring til sommer-ferie!;-D
    De muffinsene kan du bare putte i en konvolutt og sende ned til meg , takk!
    Her har vi "bare" seks avslutninger inn til ferien(skolen,fotballen etc):-D
    Og så reiser mannen...- kanskje jeg skulle leid meg en "ferie-vikar"..?
    *fniis*
    Ha en superduper dag vennen,
    så snakkes vi:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  5. Åh, *sikle*! De så skikkelig gode ut de muffinsene Marianne!

    Grattis med super innsats i sandvolleyballen! :) Det er jo supergøy (selv om jeg ikke eier verken høyde eller spenst)

    Ha en fin dag!!
    Klem

    PS: Jentene våre er visst kunstinteresserte, hadde studert og "diskutert" bildene på Prøysenhuset inngående i går, hørte jeg! Hihi! Søte da! :)

    SvarSlett
  6. En slik bålpanne står øverst på min ønskeliste...tenk å ha en slik ute på hytta. Skal bake muffins til min datters bursdag...mmm. Ha en fin tirsdag..klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.