mandag 7. juni 2010

Kaffeboks i ny forkledning...

Tusen takk for bedringshilsner, det hjelper på. Måtte gjøre noe når jeg satt her med feber og sår hals, og da tok jeg denne kjedelige kaffeboksen her 
og satte på en kakeserviett vha decoupagelim...
Så fant jeg en hylle som jeg skrudde opp på veggen, og vips et sted å sette boks og ampullene til nescpressomaskina.  Men man har jo lov å tilby noe til kaffen, se denne søte boksen fra surran med familie som inneholder godiser:
Og med dette skiltet fra Sandslottet, ble det en fin pekefinger:-)
På Ullernlåven fant jeg dette nydelig kjøkkenhåndkleet fra Chabby Antique, om jeg noen gang skal åpne inetriørbutikk, må det bli med slike prislapper, så nostalgisk!!
Så ble den lille kroken ved kaffemaskina litt bedre synes jeg.


Da er det senga igjen, klem fra

5 kommentarer:

  1. Så flott den boksen ble. Nydelig dekor du har laget på den. Flotte bilder!

    SvarSlett
  2. Så søt boksen ble!
    Ble et kjempekoselig hjørne det der!

    Silje har visst fått noe å prate om i dag - hun har gnåla i ett siden vi gikk fra barnehagen om hentingen av frøkna i dag - "henta bror og mamma sjuk, bror henta ja - mamma vente bilen bror henta"! igjen og igjen og igjen ! hihi! Skal ikke alltid så mye til før noe er spennende gitt! :)

    SvarSlett
  3. Innom for å gi deg en GOD bedring - klem:-)
    Hege.

    SvarSlett
  4. Smart! Det ble riktig så flott!!

    Fortsatt GOD bedring, vennen!!! Håper du snart er frisk og rask igjen:)

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Fint ble det med den lille hyllen med boksene på. Håper du er frisk og rask igjen.

    Hilsen Merethe

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.