fredag 18. juni 2010

Stue med mange flotte detaljer...

Igår var det kjøkkenet til min kjære venninne som ble blogget, og takk for så mange koselige kommentarer, nå kommer snart bloggen,-hurra og takk!  De skal bygge på og gjøre masse fremover, så dette blir gøy å følge med på, det lover jeg dere!!!  Varmen på desserten var 220 grader og noen minutter, Sylva:-)
Synes det store klokka er så kul...
Små detaljer som gjør det til alt annet enn et kataloghjem.

Sansen for fransk landstil, ja...
Og denne nydelige lampa...
Dere kjenner igjen denne dukken, tenker jeg..;-)
Jeg har falt slik for denne fargen!

Nå jobbes det med rydding, vasking og rebusspørsmål, i morgen kommer 10 på overnatting og 40 på fest, og uten aupair er min kjære og jeg igang...  Og i tillegg skal 4 kaker bakes.  Men det beste av alt, jeg bare gleder meg!!!  Mine to søsken kommer, dette blir så kjekt!  Vaskefilleklem;-9 fra
som takker så mye at dere legger igjen kommentarer, takk!

7 kommentarer:

  1. Så flott dette var. Mange flotte bilder. :) Likte så godt den grønne hylla.

    SvarSlett
  2. Lykke til med festen....veit Lena GLEDDE seg...
    Klem fra Kirsti

    SvarSlett
  3. hei.
    ååå så mange fine bilder,så koselig at hun ville blogge,gleder meg.takk for ovnvarme tips..skal lage den i helga,
    så travel du er vennen,men blir nok kjempekoselig,håper dere har varme .
    klem fra sylvia som ønsker dere en riktig god helg.

    SvarSlett
  4. Å, mye fint her ja! DIGGER den klokka!!
    *sikle sikle*
    God fornøyelse i kveld!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  5. Så flinke dere er som steller i stand en slik fest, det er nok en del abeid kan jeg tenke meg. Fine bilder, så får vi vente på bloggen, he en herlig uke.

    SvarSlett
  6. Heia. Masse fine bilder, du viste frem. Vil bare si at du må ta deg en tur inn på siden min...har noe til deg der! klem fra Nina

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.