søndag 6. juni 2010

Sommerkveld med lys i peisen...

Hei og hå, fredagen var suksess med veldig trivelig prosjektavslutning, stor stemning på stabburet etter rebusløp! 
 Lørdagen gikk med til sosialt samvær, koselig besøk fra Dokka og Kroksti i paviljongen.  Idag har jeg holdt senga, fått tett og sår hals og rennende nese, hater å ha vondt i halsen!!  Så litt peiskos må til, men nå når varmen har kommet har jeg fått ryddet bort aske og heller satt inn noen kubbelys...
Vi har litt gammelt redskap i sort på peisen, får vel finne ut hva alt er etterhvert..
Liker at lysene er i ulike høyder, så får vel blåse ut et par av dem nå:-)

Nå MÅ jeg blir bra, kun 10 intense arbeidsdager før sommerferie..  Ønsker deg en finfin uke, frisk og fri for sår hals!  Smittefri klem fra

9 kommentarer:

  1. Uff håper du blir fort frisk!
    - snaart ferie nå:-)
    Ha en fin uke,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Koselige bilder! God bedring til en vond hals fra en annen. :)

    Lise

    SvarSlett
  3. Hei Marianne
    Hørtes ut som en kjempeherlig helg du har hatt! Ønsker deg god bedring, og det blir sikkert deilig med ferie snart. Take Care :o) Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Fryktelig kjedelig å bli forkjøla om sommeren!! God bedring til deg.

    SvarSlett
  5. Isj og usj, man må jo ikke bli syk nå som sommeren er her, og alt skal gjøres på én gang!
    Så i alle fall ut til at stabburet har fått et nytt og aktivt liv - full pakke og rulle :)
    Koselig peis med lys, og med sukkersaks på kanten.
    God bedring i sommersola!

    SvarSlett
  6. Herlig helg, håper du blir bedre i uka, ha en flott en!

    SvarSlett
  7. Pass på deg selv, og bli frisk så du får nyte ferien. Ha en fin uke da.

    SvarSlett
  8. Så kjedelig med sår hals. Håper det går fort over!

    God bedring. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  9. Huff, den vårforkjølelsen er noe herk altså! jeg hangler på andre uka nå med kjempestore mandler og null lukte-og smakssans.

    Men du må skynde deg å bli frisk, kan jo ikke gå sjuk i ferien!! :)

    God bedringsklem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.