onsdag 16. juni 2010

Jobbinnlegg...

Så søte dere er, så hva om jeg arrangerer et bloggtreff, rebusløp med interiørspørsmål og fargekoder, så koser vi oss på låven?  Blir du med?  I slutten av august? 
Hatt en knall dag på jobb, åpnet det spennende prosjektet jeg leder i Statens vegvesen: Trafikantens opplevelse, riksveg 3 Østerdalen.  Så utrolig morsomt å nå få fortalt hva som skjer, vi skal øke reiseopplevelsen og senke ulykkene vha lyssetting, vegetasjonsrydding og landevegskunst!  Det siste er mitt, jeg er prosjektleder for hele, men også delprosjektleder for dette tiltaket, og med fantastisk god hjelp av to flotte kunstnere, blir nå monotone Østerdalen skikkelig flott!!!  Vil du vite mere? 
 etter ca 40 min... Gått i ett med intervjuer i hele dag, gøy når tilbakemeldingene fra bilistene er gode...Her fra NRK-studioet..NÅ husfruemøte, hurra:-)

Jobbeelgeklem,

5 kommentarer:

  1. god kveld Marianne.
    å heldog den som bor i nærhet av deg,tenker på ditt bloggtreff.
    åå så spennende jobb du har,dette var jo fantastisk flott,blir det utvidet til andre deler av landet vårt?herlig..
    stilig bilde av deg i studio.
    ønsker deg en nydelig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så flott, godt å føle at det man gjør har betydning...stå på...klem

    SvarSlett
  3. Utrolig spennende jobb du har, nå gleder jeg meg til jeg skal kjøre Østerdalen igjen ;0)Veldig koselig idé med bloggtreff "på låven". For meg er august fullbooket - jeg er blant annet så heldig at jeg skal i to bryllup den måneden ;o) Ha en fortsatt fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Så heldig du er,
    - jobben din virker kjempe-morsom !
    Fine jenta - liker å " se " deg med jevne mellom-rom;-D
    Håååper jeg får til blogg-treff - hadde vært såå gøy og vært med!
    Ha en fin dag imorgen snuppa,
    klem Hege.

    SvarSlett
  5. så spennende jobb du har!
    åh, jeg skulle ønske jeg bodde i nærheten!!!!
    kunne virkelig tenkt meg å være med på treff ja :)
    klem fra Barbro

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.