onsdag 14. april 2010

Yndlingsplagg...

DET er service, det...  Man ringer og mailer Norge, Danmark og Tyskland rundt, og finner tilslutt denne jakkevesten i ønsket størrelse og farge i en butikk som sier; "Selvsagt skal jeg legge den av i 10 dager for deg!"  Fantastisk!  Nå er den snart min, må bare ta med husfrueklubben og dra inn til Oslo:-)  Jeg har den i sandgrå, og snart i kritthvit,-sommerens yndlingsplagg:-) 
Og igår kom en gladmelding i posten: "Deres søknad om 8 uker fri i sommer, innvilges!" Fra 18.juni til 15.august skal jeg kose meg med denne herlige gjengen, hurra for Statens vegvesen!!!
Lykkelig hilsen

11 kommentarer:

  1. HURRA! - så deilig for deg!:-)
    Nydelig jakke Marianne:-)
    Og jeg som må tenke på hva jeg skal bli når jeg blir stor..?!
    - har søkt om barnehage for M fra 15 august ihvertfall, så får jeg vel finne ut av det..(tror jeg gruer meg mest, he he!)
    Ha en strålende dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Hei Marianne. Den var jo bare "RÅLÆKKER", skjønner godt at det blir din favoritt.

    Tenker at du kommer til å kle den kjempegodt ;)))

    Ha en strålende flott dag.

    Klem, Mona

    SvarSlett
  3. hei,
    åå så kjempe lekker en jakke,deilig når ting ordner seg,
    å det gjør det hos deg om dagen skjønner jeg,
    så nydelig med perm da,å det er jo ikke lenge til heller,
    ha en flott dag vidre,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så herlig å få innvilget ferien - tenker du kommer til å kose deg, ja!!
    Vesten var bare rålekker!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Jakka var nydelig! Det hørtes fryktelig deilig ut med så mange ukers ferie og fint å kunne kose seg sammen med familien =)

    SvarSlett
  6. Wiiiiiiii..ferie i to måneder er vel ikke å forakte nei ;)
    Forresten skikkelig fin den genser-jakken der. Vet ikke helt om jeg skulle klare å bestemme meg for hvilken farge når du sier hvit eller sandgrå. Begge må jo være like fine. Kanskje sånn du syntes det også..hihi.

    God klem,Line

    SvarSlett
  7. Lekker er den og hurra for god service både i butikker og hos arbeidsgiver...:-)
    klem

    SvarSlett
  8. Hei du.
    Har en award til deg inne hos meg;)
    Klem J.

    SvarSlett
  9. Hvilket stoppested blir det i Oslo ;) ? Veldig fin !!!Klem, husfrua Hege

    SvarSlett
  10. Det blir nok godt med langfri :o)

    Lekker jakke!!! OG - for en flott paviljong - himmel så dyktig du er :o)

    Ha ei fortsatt super uke - klemmer!!

    SvarSlett
  11. Lekker jakke skjønner godt at det er en favoritt

    skal si du skal ha ferie i sommer
    Det er nok familien glad for
    Hørtes deilig ut

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.