tirsdag 13. april 2010

Noe nytt og noe gammelt...

Denne telyslampen fra Lisbeth Dahl er jeg og min kjære venninne Jeanette så glad i!  Det er så morsomt når man kommer hjem til noen og finner mye av det man selv har:-)  Avlastningbordet (gammelt plantebord som gikk fra grønt til hvitt ifjor) har fått denne løperen.  Nydelig brodert, vårlig og fint, synes jeg. Fant det på setra minnes jeg.  Og nydelig, nostalgisk dropseske fra husfrue Hege:-)Husker dere Green gate-moten 2009?  Denne nydelige muggen fikk jeg med mine gode kollegaer!  Ups, har glemt å inviterer på årlig ostekveld, det må jeg huske å gjøre;-)  Interiørblad hører med, er så glad i Skogland sitt vakre hjem, så bladet er nesten utslitt:-)Tilslutt litt fra utskjæringene, jeg har saget alt dette selv, med unntak av balkongbordene.  De er etter mål fra Førua, og i sveiterstil.  Nå er det jobb til ti ikveld, pressekonferanse og infokveld om Ringsakerprosjektet, ja til trafikkLYKKE. Håper du får en fin dag, klem fra 

14 kommentarer:

  1. Hei til en annen morgenfugl!
    Jeg har "valpevakt" idag (Petter, elghundvalpen vår, er tidlig oppe)og da passer det godt å kikke innom bloggen mens Petter spiser og leker litt. Så er det ut en tur til for å tisse litt igjen..eller kanskje tilogmed gjøre "større ting"...(og vi snakker stadig om Petter - IKKE meg!) :)) og etterhvert skal han sove litt igjen. Akkurat som å ha baby i huset! :)
    Jeg blir stadig imponert av det du holder på med, Marianne, og utskjæringene dine er intet unntak. Du er så flink! :)

    Ha en nydelig vårdag og lykke til med pressekonferanse!

    Klem
    June

    SvarSlett
  2. Heisann...
    mange fine ting her....
    så koselig det ble i paviliongen din....helt heeerlig....der blir det og nyte mange koselige sommerkvelder:)ha en fin dag...og ikke glem og pust:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. hei Marianne,
    så flott en lampe,ja sett den noen ganger i en butikk jeg å,den er nydelig.
    flott du har pyntet,
    å paviljongen din ,ja den blir jeg helt stum over hver gang,den er så vakker,
    du er utrolig flink,hadde aldri klart disse utskjæringer,ja ikke annet snekkerarbeid heller,
    ha en fin jobb dag,
    å du er travel som vanlig,så bra..høres ut som et fornuftig prosjekt..
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Hei Marianne. Titter innom deg en med en liten hilsen om en strplende flott dag, selv om det høretes ut som du har en lang arbeidsdag foran deg.

    Balokongen fristet virkelig til et besøk ;)

    Klem, Mona

    SvarSlett
  5. HEI♥
    Så mange fine bilder du viser!
    Å du....Pavaljongen...I LOVE!♥♥Berre så herleg innreia da!Der ha vore veldig kos å såtte å nytt alt det vakre!
    Flink du er.
    Tusen takk for helsing frå deg♥
    God tysdag ønskast til deg frå lisje meg♥

    SvarSlett
  6. Nostalgia ja og vakre ting. Flink med saga er du også:)))

    SvarSlett
  7. Så hyggelig da, at bladet nesten er utslitt! ;) hihi.. Jeg tar det frem i ny og ned jeg også..er veldig rart å lese om seg selv..
    Og den paviljongen deres er verdens skjønneste!♥ Vi har deler til en gammel sveitser-veranda liggende, kanskje blir de brukt til noe lignende en vakker dag?..
    Ha en fortsatt fin tirsdag!
    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    For en fin blogg du har :-) Jeg fant bloggen din først i dag :-)

    Jeg ønsker deg en flott dag :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  9. Så fint lysthuset var. Her tenker jeg dere kommer til å kose dere masse utover :-)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  10. Hei :-)

    Ja her var det mange fine ting :-)
    Herlig med lysthus :-) Og så fin telyselampe!!!
    Ha en flott dag videre :-)

    SvarSlett
  11. Hei marianne.
    Så nydelig du har gjordt det. Nå kan visst sommeren bare komme.
    Er det ikke herlig om dagen?
    Klem Kristin

    SvarSlett
  12. Hei Marianne! Det er første gangen jeg er her og tusen takk for dine pene ord på bloggen min fordi da endte jeg her hos deg. Balke gård er et syn...jeg har nesten ikke ord, det er så gjennomført lekkert. Jeg blir skikkelig glad når jeg ser gamle hus og gårder bli så godt tatt vare på. Lysthuset er rålekkert!! Dette var dagens eye candy!! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  13. Hei!
    For et flott sted, dere har virkelig gjort en god jobb. Kan jo ikke altid ha vært lett heller, mye man skal rekke over. Paviljongen var utrolig søt, så koselig det må være å sitte her på sommerkveldene.
    Legger meg til som følger jeg, så kan jeg følge med på dine prosjekter;-)

    SvarSlett
  14. Elsker både nytt og gammelt! ;)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.