lørdag 10. april 2010

Hjerter med perler og blader.

Det er så deilig med helg!  Igår var vi 15 jenter som feiret en god venninnes 40-årsdag med overraskelsesfest og masse moro!  Idag er det maledag, lillemor er hos svigers og nikoser seg, de to eldste hos besteforeldre på helgetur, og min kjære og meg i Rødstua og maler.  Vi skal leie det ut igjen, men vi gjør en make-over først!  Skal legge ut bilder etterhvert. 
Her er et hjerte som jeg kjøpte på en nydelig butikk; Puslekroken, Rena.  De  har nettside, masse fint.  Tror jeg i løpet av to besøk har kjøpt meg 5 kjoler, 3 bukser og to jakker og 2 sko, veske og disse hjertene:-)....Container, Noa Noa og Cream.  Anbefaler en tur dit;-)
Satte det ene på hylla i hallen, det andre på en skapdør.  Ønsker deg en finfin lørdag videre!  Klem,


4 kommentarer:

  1. hei Marianne,
    så koselig dere hadde det igår,bestandig hyggelig med overaskelse fest,
    oj,så nydelige kjoler,
    å hjerte var skjønt,
    deilig med vår nå,håper du har sett den litt mer nå,
    ja kjøpe kjoler ja,ikke rart du kjøper deg nytt,
    flink har du vært,da er det jo ekstra stas.
    ønsker deg en hyggelig lordag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei :-)


    Kjempe nydelige kjoler :-) Og flott med hyggelig venninne kveld :-)

    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Den butikken hørtes ut som et bra sted:-)
    Deilig med en sånn jentefest innimellom,uten tvil!!
    klem klem

    SvarSlett
  4. Herlig være sammen med venninner slik!
    Nå må jeg inn å ta en titt i den butikken.

    PS! Så flott du er i reklamefilmen. Tøft gjort!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.