onsdag 28. april 2010

Praktisk duk for en aktiv familie..

Jeg har tre barn og vet at det kan bli søl når vi spiser...Jeg har derfor innsett at en blondeduk på kjøkkenet ikke lar seg kombinere med et ønske om å slippe å vaske duker hver dag..(Stakkars au-pair Sharon;-)).Så da vil jeg tipse om denne voksduken her...  Ifjor brukte jeg den ute i paviljongen, og nå finnes den også i rund utgave.  Jeg har derfor lagt den over den akrylduken i beige som jeg fikk til overs etter stolomrekkingen. 


Så nå har den praktiske Marianne møtt estetiske Marianne på halvveien. Thank you, KID;-)


Og rosa blomster er kommet inn på kjøkkenet også...Ute har det sluddet idag....

Hatt en super dag med lillelørdagkos, taco til middag og planlegging av Henrik sin barnebursdag (OL er visst temaet med luftgeværskyting, kanoroing m.m).  Spisestuebordet er allerede pyntet (8.mai)...Så Tårnfrid vet å bruke tiden riktig, for i morgen er det igjen langdag fra 8-21...Jeg savner bloggetid, kjære venner!!!  Vit det!  Skal bli godt med helg, ja:-)  Klem,

11 kommentarer:

  1. Duken er praktisk og fin.Kjøpte en i fjor og bruker den på terrassebordet.Fortsatt god uke,Marianne.

    SvarSlett
  2. Så smart! Kjempe-fin duk, Marianne:)

    Ha en fortsatt fin uke!!!

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Ramla inn på bloggen din nå, her var det mye deilig å hvile øynene på! Her skal jeg nok ramle innom både titt og ofte :)
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  4. Ja det var en lur løsning...er ikke barn her...men blir flekkete alikevel:):)
    ha en fin dag..og ikke slit deg ut...husk og puste:)
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  5. Det var en fin og praktisk duk:)
    ha en fin dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  6. Kjenner igjen duken! Jeg kjøpte en slik i fjor. Snuppa tullet så mye med blondekantene at de "raknet" her og der -ikke spesielt stilig, men jeg kan alltids snu duken rundt!

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  7. Jeg kjøpte også en rund og en avlang ifjor, men likte de såååå godt at jeg ville ha på hytta også, men da var de utsolgte og fantes ingensteder.
    Gleden ble derfor kjempe stor da jeg så at de hadde fått de inn iår også. Har hamstret ;)

    Ønsker deg en kjempe fin kveld.

    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  8. Hei
    Tusen takk for koselig tilbakemelding på bloggen vår! Koselig at du liker hjemmet vårt=)
    Flott blogg du har forresten, og elsker teksten din der du ønsker velkommen til besøk. Er jeg på de trakter; så stikker jeg innom=)
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Hei Marianne
    Kjempelurt og flott med en slik duk, og ikke minst praktisk! Koselig hylle i gangen din og så herlige blomster som du har ♥ og så nydelig de ”love” skiltene dine er. Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt dem?

    Ønsker deg en flott fredag og helg
    – klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Hei, kjære husfrue, Du er god på planlegging, sier nå jeg... bordet dekket til 8.mai ;) Klem, husfrue 4

    SvarSlett
  11. Hehe, kan visst jeg vil og må...:-) Må vel tørke støv av fatene før selskapet begynner:-) Stor klem til en god nr 4 fra nr 1:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.