mandag 19. april 2010

Mariannestua 2010...



Kort innom etter en lang dag på jobben, RusseGLATTA  (glattkjøring, teori, sikkerhet og kontraktsskriving)med 70 russ som var klare for en ulykkesfri russetid...(kommer på NRK i morgen 1840 -Østnytt)  Så nå skal det blir godt med en liten ekspresso sammen med min kjære i Mariannestua.  Mens vi venter på våren og det er minusgrader ute, kan denne glassverandaen gjøre nytten som sommerstue...


Dette servise er fra Egersund.  Svigers lot det stå igjen da de flyttet, hurra;-)

Kjærlighetssten fra Hege minner om hva som er viktig her i livet...

Har også kjøpt nye sengetepper her, man kan snu dem og få nytt mønster på den andre siden.  Utrolig rimelig, kun 160,- for teppet og 40,- for putene på Obs idag:-)
Prismekronen gjør nytten sin her ute.
Og et klokt veggord...
I morgen er det Oslotur med foredrag om Ringsakerprosjektet og deretter landskonferansen til Trygg Trafikk, mange kjente som jeg gleder meg til å treffe igjen!  Hotell og mulig litt tid til shopping også..-Livet er herlig!  God natta fra

10 kommentarer:

  1. Så koselig med glassveranda og nydelig prismelampe!! Tipper det blir ganske varmt der på sommeren...det gjør det hos meg, det blir fort 50-60 varmegrader på varme sommerdager. Men tidlig på morgenen og på kveldene er det helt skjønt. God tur til Oslo!! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Rett og slett lekkert ALT!!!!! Helt konge!!! ♥

    Ååååååå for en utepaviljong!!!! Hmmm..ble jeg inspirert her azza!!! Ut p lage til sommerhuset jeg nå hihihihi...

    Klem ♥

    SvarSlett
  3. hei Marianne.
    så skjønt i din glass veranda,ja den kan du absolutt ha som sommer sted nå,
    vakkert pyntet,
    men å travel du er om dagene min venn,
    husk å pust med magen..hihihi,men tror du trives med det etter som jeg har blitt kjent med deg,travle dager,å en pust i bakken av og til....
    deilig med energi da.
    sitter her med halsen å formen ennu,må vel snart gi seg,er akkurat som vulkanen jeg,veldig variabel dag for dag,i dag var det verre igjen,mister stemmen nå,godt en kan snakke med de på blogg verden..
    jeg skal se på deg på tv i dag..
    ønsker deg en flott dag.
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Da ønsker jeg deg en god tur og en glad dag i Oslo!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Søren, da gikk jeg akkurat glipp av innslaget "ditt" på tv! ...men jeg har lest om det i avisa idag da! Og da smilte jeg litt for meg sjøl når jeg så deg med den røde vesten utenpå ditt litt romantiske "vintage-aktige" antrekk! Men du var flott som vanlig da! :))
    Skjønner egentlig ikke at du rekker innom Obs for å shoppe i det hele tatt jeg - med det tempoet du virker til å ha i hverdagen. Men har man en lidenskap (les: interiør) så er det utrolig hva men rekker innimellom alt det andre.
    Kjempekoselig om vi kan treffes på "Stasjon"! Bare meld når du skal dit igjen.

    Klem
    June

    SvarSlett
  6. Herlige glassveranda, jeg ønsker også meg!! :D

    SvarSlett
  7. Nydelig teppe og pute:)Så billig...tror jeg må på OBS i morgen den dag:)
    Ha en flott tur til Oslo da...
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  8. Hei igjen....
    nå har jeg vært der...ble avlange puter på meg:):)håper det ikke gjør noe at jeg kjøpte det samme......de hadde bare noen få tepper igjen...
    kos deg
    klem

    SvarSlett
  9. Du har det bare vakkert Marianne!:-)
    Og vil jeg "treffe" deg bare ser jeg på tv`n- juhuuu så deg på nyhetene i forb. med Ringsaker-prosjektet!
    Vakre jente:-D
    Klem,Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.