mandag 26. april 2010

Klær..

Til tross for masse interiørkjøp, ble det enda mere KLÆR...Men det er så kjekt med noe nytt når man har gått ned litt, i mitt tilfelle vha GO123:-)  Fra Staff og Mikko påGlasmagasinet, Only, Zara og Cream på Himmelrommet...Alt passer isammen, også med det jeg har handlet før:-) 
Og når jeg liker noe, ja da liker jeg det.-)  Disse heklavestene fra NÛ Staff har jeg nå i 3 farger:-) 
Og denne grå tunikaen i lin, falt jeg helt for...Slik som flere andre i "klubben":-)
Armbånd er et must!
Vel, dette er noe av det jeg kjøpte;-)  Svart belte i shopping erlik:
;-)

19 kommentarer:

  1. Hei og god morgen.
    Lekkert.
    Kos deg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Oi, så mye fint du har fått deg!!
    Shopping er moro ja
    Ha ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig! Veldig kjekt med nye klær når man har gått ned litt ja. Artig å høre at det virker for deg! Lykke til videre!

    SvarSlett
  4. Så nydelige klær du har fått deg. Skulle gjerne hatt noe nytt jeg og men håper å gå ned litt først. Men det går tregt.

    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett
  5. He he,jeg har svart belte jeg ogsp,godt å se at andre også har det;))
    Men det som er så greit er jo det du sier at mye kan en jo sette sammen med noe av det andre som vi har;))
    Ellers har jeg også godt ned noen kilo,føler meg så vel,deilig er det ;))
    Men må si at uff er redd for å legge på meg igjen..Så hvordan gjør du det Marianne ?
    god mandag til deg ;))

    SvarSlett
  6. Å så mye fint du har kjøpt:)
    Takk for koselig hilsen hos meg.
    Ha en fin uke.
    klem, marilyn

    SvarSlett
  7. Ja er det ikke hærlig å shoppe, har også den heklajakken fra Staff, flotte klær du shoppa. Det må til nå når det er vår... Kos deg masse i de nye flott plaggene!

    SvarSlett
  8. Hei Marianne!
    Sååå mye fint du har kjøpt deg! Skjønner det var en vellykket Oslo tur! :)
    Kosleig med klemmer :O):O)
    Ha en flott uke!
    Mumseklem fra Vibece :)

    SvarSlett
  9. Nydelige klær - det er deg vel unt!;)

    SvarSlett
  10. Ja, det er gøy når man går ned det man ønsker, og kan begynne å handle litt klær! Du har virkelig fått deg mye fint!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  11. Så flink du har vært - du fortjener virkelig å premiere deg selv etter en slik bragd!! Har jo selvsagt sett deg i reklameinnslaget - flinke du!!

    Ønsker deg en superfin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. oi, så masse fine klær du har kjøpt. Det må jeg si.
    Nå blir du lekker :)

    Ønsker deg en fin uke.

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Det er så utrolig artig å shoppe når en finner noe en virkelig liker!!! Synesd e vestene er utrolig fine!!!
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  14. Hei :-)


    Så mange fine klær! likte veldlig godt både fargen og utseende på dem :-) me like :-)

    Ha en flott ny uke :-)

    SvarSlett
  15. Så mye lekkert!

    Ønsker deg en deilig ukestart!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  16. Griiiselekkert sier jeg - me want too;-)
    Ha en fin kveld vennen,
    klem Hege.

    SvarSlett
  17. Nais,nais og klart du trenger nye klær...har sett deg på tv vettu:-)
    klem

    SvarSlett
  18. Hei Marianne.
    Dette kaller jeg virkelig klesdilla ;))
    Godt du koser deg og shopper!
    Ønsker deg en flott dag i morgen.
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.