fredag 16. april 2010

Blomster til helga...

Hjelpe meg, hva fant venninner og min kjære i postkassa idag?  Jeg kom idag "på besøk" ihvertfall rundt i området her for min slanking med produktene fra Go123  Det er så mange som mailer meg at jeg nå sier til dere, ja det er meg:-)  Ja, jeg bruker produktene og nyter kyllingsuppa og hasselnøttbarene, gjerne med en kaffe latte med skummet melk, hehe. 

Er akkurat ferdig på jobb, og se hva jeg fikk av en gjeng jeg holdt et foredrag for ikveld!  En nydelig bukett inkludert syrin/hegg?  (er så dårlig på sorter), så her lukter det vår og sommer:-)  Nå MÅ jeg legge meg...  Men takk så mye for koselige kommentarer og awarder samt mailer, jeg skal blogge og svare i helga!  Og vet dere hva?  På lørdag skal jeg gå rundt i forkle og servere kaffe og bare kose meg! Det er en nyåpnet cafè på Løten som jeg elsker å dugnadsbidra litt på.. Skal vise bilder også derfra etterhvert:-)

11 kommentarer:

  1. Hei Marianne, jeg fikk deg også i posten, kjempefestlig og nydelige bilder! Jeg sender deg en mail, lurer på litt. Ha en flott helg, du står da på må jeg si. Klem, Nina

    SvarSlett
  2. God helg til deg Marianne. Flott bukett. Ha en flott helg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Så nydelige blomster du har fått.

    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så nydelig blomsterbukette da - det var hyggelig å få, tenker jeg! Moro å se deg i tv-reklamen, og hver gang hyler jeg til mannen min: - Det er Marianne på Løten! Og nå har han begynt å si det først....! Fint at det virker! Jeg har også blitt sommerslank, men det gikk av seg selv (etter operasjone jeg har hatt)... Aldri så galt...

    Ønsker dere en fin helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. god morgen marianne.
    så koselig da,en nydelig bukett,å deg vel unt.
    hyggelig du får så mange tilbakemeldinger av det positive slaget,
    min datter har nå kjøpt 123 go,skal ned 6-10 kilo,smaker greit sier hun.
    ønsker deg en herlig helg med forkle å kaffe servering.
    god klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hei på deg....jeg også vil ha en brosjyre med 123....i postkassen min...For det har skjedd noe rart i skapet med klær i vinter....hmmmm... kommer på kafebesøk også jeg på lørdag. Huff nei flya går jo ikke. Vi får ha det til gode da.
    God helg fra Kirsti.

    SvarSlett
  7. Så kjekt å se deg på tv snuppa - føler jeg får "treffe deg" ofte for tiden!:-)
    Hvor får man kjøpt Go 123..?
    - snart bikini-sesong her også..!
    Riktig god helg, kos deg(såå fortjent!):-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  8. Så koselig med blomster, og lykket til videre.
    Her er det stadige kommentarer til tv'n - se der er Balke!
    Ha en riktig god helg :)

    SvarSlett
  9. Jeg fikk ei helt anna dame i psoten jeg ! :)
    Nydelig bukett du har fått, kos deg i finværet i helga! :)

    SvarSlett
  10. Haha, slik er det her også i huset.
    MÅ liksom nevne at det er du som er i den reklamen=)

    Nydelige blomster! Lukter sikkert deilig=)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  11. Så superkoselig du har det i lysthuset! Skjønner godt at det var morsomt å "åpne" den for sesongen. :o)

    Ønsker deg en deilig helg, Marianne!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.