onsdag 28. april 2010

Gutteklær i Yohan-/Emilstil...

 Etter at vi så filmen Youhan barnevandrer, har snart 9 år gamle Henrik ønsket seg slike klær.  Jeg har lett etter det, men veldig vanskelig å finne.  På lørdag derimot, var det Oslo og større utvalg.  Så på Zara i Bogstadveien og en annen butikk på Majorstua som selger Mini-a-culture-klær, fant jeg disse klærne som for han, var midt i blinken.  Han tok frem bunadsnikkersen og hadde den hvite bomullsskjorta til, klar for bowlingbursdag på mandag:-)  Så stilig, og så fant vi Yohan-hatt som har fåt til bursdagen sin!  Anbefaler Zara til gutteklesinnkjøp!  

 Kan brukes på skolen også, med jeans eller kortbukser til...

Henrik begynte på speideren igår, var i hundre da han kom hjem.  Godt når ungene finner en hobby de liker.  (Fotball var det nok mest vi voksne som likte at han gikk på:-))  

Ha en finfin dag og beklager få svar, tiden strekker ikke til og det synes jeg er veldig synd.  Men snart er det ferie:-)  Men som vi sier her "Borte bra men hjemme best, hver dag på Balke er en fest..:-)  Og nå er det herlige Balkesjøen som er feriestedet om ettermiddagene og i helgene...Kanoen er flittig brukt, stor stas!  Henrik maser om å få ut båten, så båtpussen er igang, Ingebjørg;-)
Ikke så langt å dra på kanotur heldigvis.
PS! Idag er det 15% på Home and Cottage, Alnabru om du tar med koden de har lagt ut på facebooksiden sin.

8 kommentarer:

  1. GOd morgon♥
    Herleg antrekk da:)Så gøy at han vilde ha det da:)
    Så greit når dei veit kva dei vil♥
    Ikkje minst innen fritidsaktivitetar!
    Såååå søte barn♥
    God onsdag,kjære deg♥
    KLem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Slike klær er jo bare så stilige da! Vet ikke om de har den størrelsen, men jeg var nettopp i nettbutikken guttelus.no og der har de endel tøy i samme stil! Heldig du er som har en gutt med GOD sans for klær altså!!

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Så herlige Emil- klær, liker den stilen veeldig godt:-)
    Ha en fin dag snuppa- og ikke tenk at du ikke strekker til(med hensyn til blogging altså!);-)
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Hei Balke :) Ser virkelig idyllisk ut på Balkesjøen. Jeg har også en gutt som maser om å ta ut båten, men her snør det i dag :(
    Ser frem til sommerferie og mange fine stunder på hytta. Var innom butikken på Alnabru, flott butikk. ha en strålende dag,
    Ingebjørg

    SvarSlett
  5. Så herlige !!kjempe fine ;)))
    he he kunne ikke annet en å le da jeg leste ang fotballen-ja sant som du sier vi voksene er litt sånn gutt-fotball!
    Jeg har to gutter han på tyve elsket det helt opp i ungdomsårene var ellers kjempe aktiv og ville prøve alt mulig..
    Minstemannen på 12 vil helst ingenting sport,var på fotballen 2 ganger,ville helst stå i mål;)prøvd ellers barne idretten, speider,gikk et år på svømming,og nå skeiter han bitte litt;))
    Men sånn er det,de barna våre er så forskjellige;))
    Men gud såå glade vi er i dem, mammas gutter;))))))
    KLEM FRA MEG

    SvarSlett
  6. Hei Marianne.

    Så nydelige gutteklær!! Skikkelig fine:)
    Det har blitt lite blogging på meg i det siste, men deg ser jeg jo ofte på tv, hihi :)

    Det ser ut som om dere koser dere på Balke om dagen! Skikkelig idylliske bilder:)

    Ha en fortsatt fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Elsker "emilstilen".Fin blog du har.Takk for hyggelig hilsen hos meg:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.