torsdag 29. april 2010

Fornøyd med dagen, jeg...

Huset sover..Nyter stillheten og roen..Har levert selvangivelsen og tar en slurk pepsi max...Herlig!:-) Legger en brikke på tinnfatet  og er fornøyd;-)
To pikekyss, vel bekomme,-)

Jobbet lenge idag også, men må nesten vise hva jeg gjorde på jobben ikveld...  Vi har et trafikksikkerhetsprosjekt som jeg er leder av, og som heter Ringsakerprosjektet, ja til trafikkLYKKE.  Og LYKKE ble det virkelig ikveld da vi igjen arrangerte Mopedmoro for ungdommen i kommunen.  En helt ny scooter stod der til utlån av sponseren vår, måtte prøve..Herlig...Lykke...Store kontraster til søndagsens dødsulykke like ved....Små marginer... 
Å komme i dialog med ungdommen, mye flott ungdom der ute som er oppegående.  Jeg elsker den delen av jobben min, ut å snakke med dem, prøve på en indirekte måte at de skal ta ansvar for sitt og andres liv i trafikken...  Har slik troen på den biten, så da kan jobb fra 8-21 gå an innimellom...En stor takk til verdens beste mann som dro på foreldremøte til eldstejenta, er ikke en selvfølge å ha en slik flott stefar! Smelt hjerte!
Muligens ikke helt ordinært vegvesenantrekk med "saggebukse og sid jakke" under refleksvesten...
På tirsdag var det siste epiode med Statens vegvesen som sponsor og  meg som trafikkekspert i Utfordringen på Nrk Super.  Reprise søndag kl. 1200 og tirsdag kl. 1500 om du vil se et VANLIG vegvesenantrekk, ikke kjole denne gangen;-)

Da ønsker jeg alle en riktig god natt!:-)  Klem,

7 kommentarer:

  1. For et flott prosjekt! Viktig med forebyggende arbeid mot de unge.. Deilig sliten etter en meningsfylt dag..

    Nyt en stille kveldsstund og pikekyss!

    Ha en fin stund og riktig god helg rett rundt hjørnet!

    Tove

    SvarSlett
  2. Ja..det er en flott jobbb du gjør...og det trengs......Skjønner godt at du kan jobbe lange dager når det er slikt arbeid....
    Så det var vel fortjent med pepsien og pikekyss og fred og ro:)
    Ha en flott fredag
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig hilsen! (Jeg har fulgt bloggen din tidligere med den første bloggen min "huset med det rare"!) -Vi har brukt glans 80 med "Jotun Lady interiør tre". Denne er vannbasert, miljømerket og dekker bra! Vi har kun brukt 2 strøk i paneltaket.
    Reprisen skal jeg jammen prøve å få med meg! Er sant det du sier om lange arbeisdager og trivsel!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. hei Marianne,
    så herlig på din brikke,
    åå for en jobb du har,så viktig,ja om en kommer i dialog med de unge er det såå viktig,
    Silje sin kjæreste Robert kom hit med lappen for firhjuling her om dagen,så kry,
    så håper han er forsiktig,er en ganske fornuftig gutt,å heldigvis har ikke Silje lov å sitte bak,
    følger med på utfordringen vi vettu..
    ønsker deg en herlig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. HEI♥
    For eit flott og viktig prosjekt!
    Eg har absolutt tenkt å få med meg reprisa!
    Kjempe fint dekorert på tinnfatet:)
    Mange fine bilder nedover her:)
    God helg,kjære deg♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  6. Viktig prosjekt og flott innsats, Marianne!

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Hei ♥

    Tusen takk for kjempegode ord fra dej!! Kjempemorro ♥ Ja jeg oxså liker utrolig godt hvitt og rosa...men oxså sink er nydelig til rosa!!! ♥♥♥

    Du har det utrolig flott!!!! Sist gang jeg var inne kosa jeg mej og titta på bilder nedover siden din hehe ♥

    Og som sagt den paviljongen digger jeg ♥ Vi holder på med et hagehus nå...skal ha peis inni og det skal bli koselig da :)))

    Uff fikk en skikkelig dritstygg kommentar på min blogg i går kveld på siste innlegg...ble helt satt ut , og utrolig lei mej!! Men jeg skal la den stå der , jeg sletter den ikke!!!

    Fatter ikke att noen får sej til å være slik!!

    Ønsker dej en herlig fredag og en flott helg ♥

    Go klem fra Hege ♥

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.