mandag 12. april 2010

Paviljongen er møblert!

Det er et vårtegn når jeg har fått vasket og møbleret paviljongen, vel?  I år får vi brukt den hele sommeren, det var verdt fjorårets innsats  Nå har vi allerede kost oss der, kjekskrukka står klar!  Puttet oppi et kakepapir, slik at det ser enda mer innbydende ut.  Regner med det ikke trengs for å få ungene til å like det! 
Et romantisk servise er på plass, så da endte det med en kaffe der ute ikveld etter at vi tok med de to eldste på Yohan barnevandrer som går på kino.  En sterk film, vi satte oss ned og snakka sammen etterpå...Og det verste er at barn har det slik idag også...Om ikke i Norge, så...
Vel, da gjenstår det å ønske deg en god natt, sommerlig hilsen fra Balke gård og

11 kommentarer:

  1. hei Balke :) En liten hilsen og for en koselig paviljong, ønsker meg-ønsker meg:)) Håper det blir en bedre sommer enn i fjor.
    Nyt våren
    MVH Ingebjørg/Råholt

    SvarSlett
  2. Kom på besøk, Ingebjørg:-) I morgen pusses båten, så da kan vi også ta med piknikkurven og dra på Balkesjøen:-) God natta fra Marianne som også vil ha besøk på hytta i sommer:-)

    SvarSlett
  3. Å so koseleg det var her♥ Der blir det nok mange trivelege stunder i løpet av året kan eg tenke meg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. wow, er det mulig her ligger det snø enda og er minusgrader om natt. Gud hvor herlig du, å du befinner deg hvor i landet. Bosatt på helt feil plass jeg mon tro..... !!!

    SvarSlett
  5. Å for en herlig uteplass du har. Det var bare helt fortryllende der.
    Må du kose deg masse.
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hei
    Så koselig i uteplassen din. Ønsker meg. Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  7. Helt nydelig den paviljongen! Husker da du laget den i fjor. Virkelig flink, du! :)

    SvarSlett
  8. Hei Marianne...blitt liksom kjendis du nå skjønner jeg. Koselig å se deg sånn "Live" på tv`n da vettu;o) Sprekt gjort av deg. Se der er pavijongen klar for sesongen..kan tenke meg dere har mange koselige stunder der;o) Natti natt. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  9. Hei Marianne
    Så koselig og nydelig paviljongen din er ♥ en herlig uteplass du har... Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Åh, så fint Marianne. Ja, tenk å få nyte den heeele sommeren :) Ettersom jeg går glipp av sommerfesten, drømmer jeg om å sitte der og flire og drikke rosevin en annen gang i sommer ;) Du er så detaljrik og flink! Gleder meg virkelig til tur med både interiørekspert og "Jan Thomas" ;)) God klem, husfrue Hege

    SvarSlett
  11. For en fantastisk plass! Tenker dere nyter sommerkveldene der, ja. :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.