tirsdag 1. desember 2009

Venninnekveld på stabburet i førjulstiden,-herlig!

For noen flotte husfruer!!!! Og ikke minst kranser! Det ble einekranser på alle fire, bast og hjerter og engler som kan males. Vi har kost oss med gløgg og smultringer på stabburet ikveld, kjempekoselig! Neste tirsdag er det 10 som kommer på kransekveld, kjempeheldig at vi har dette stabburet på gården. Det har kommet noen nisser dit også, og med frost på vindusrutene ble det stemning kan du tro...
Med slike gamle vegger er det ikke mange nissene som skal til før det er jul, spør du meg...
Rundt bordet gikk praten livlig mens ståltrådhylsene ble flittig brukt...
Tid til gløgg med noe attåt stod også på programmet...
Noen som kjenner igjen mønsteret på pappserviset? Samme som teppe og pute i forrige innlegg...
Så de som vil bli med på kransekurs til jul, meld dere på;-) Igjen, takk for at du legger igjen en hilsen, det gleder meg stort! Nattaklem fra fru krans;-)

13 kommentarer:

  1. Det så virkelig koselig ut. Skulle gjerne vært med, men tipper avstanden er for stor dessverre. Får kose meg med de flotte stemningsfulle bildene.

    Adventsklem

    Lise

    SvarSlett
  2. Åhhh så koselig som det ser ut....hvor langt er det fra Oslo og opp sa du?:)
    Trivelig med slike kvelder...skulle veldig gjerne ha lært meg og lage kranser.....og drukket gløgg:)
    ha en kos dag
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Hei Marianne.
    Dette så koselig ut. Heldig du med stabbur på gården, blir en egen stemning av dette.
    ha en fin dag.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. For et flott stabur!!!
    ja får en ikke julestemning der så vet ikke jeg!!!
    så hyggelig å gjøre slike ting i sammen ;))
    god ny dag til deg
    klem ;))

    SvarSlett
  5. Så ut som om dere hadde det veldig koselig :) Og kjempekoselig stabbur da :)
    Ha en fin dag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  6. Herlige bilder og så koselig å sitte sammen å lage ting :)
    Å ha en sånt nyydelig stabbbur må være helt utrolig.. Vakkert..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. hei Marianne,
    så koselig det er på deres stabbur,å disse nissene du pynter med å de veggene av rundt tømmer,det er skikkelig jul det,dere har et fantastisk sted,
    kos å holde på med ting sammen,
    så festelig med servietter å i samme mønster.
    ha en herlig onsdag vennen.
    desember klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Hei Marianne!
    Det ligger en velfortjent award til deg inne hos meg på Nostalgi & Skriverier. Du har sikkert fått mange av disse awardene tidligere, men du får den av meg allikevel...fordi du fortjener det! :))

    Jeg gleder meg foresten stort til kransekveld om en snau uke! Det siste innlegget ditt bidrar til at jeg gleder meg ENDA mer!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  9. Hærlig julestemning i stabburet ditt! Ser ut som dere har hatt en kjempe koselig adventsstund der!

    SvarSlett
  10. Ser ut til at dere har hatt det skikkelig koselig. Skulle gjerne hatt gleden av å være der, men bor nok litt for langt unna.
    Kos dere i adventstiden :)

    SvarSlett
  11. Oh, skulle gjerne kommet på kransekurs - men det blir vel litt i overkant langt å kjøre fra Trondheim....
    Høres i allfall kjempekoselig ut å møtes slik!
    Kransene ble jo kjempe fine!
    Og så må jeg si at det var utrolig fin julestemning inne i sabburet ditt - herlig!!!
    Takk for koselige kommentarer hos meg, blir så glad når jeg ser du har vært innom!
    Stor adventsklem fra Lunalu

    SvarSlett
  12. Tusen takk for veldig koselig kommentar inne hos meg.
    Så koselig dere må ha hatt det! Skikkelig julestemning! Ha en fortsatt fin kveld videre. Klemmer fra Tonje

    SvarSlett
  13. Åhh sukk mitt hjerte så koselig!!! Ekte idyllisk landlig julestemning med stor J! Det stabburet ditt er bare helt vidunderlig! Og ikke minst et helt perfekt sted for å arrangere julekransekurs!! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.