onsdag 9. desember 2009

Luftetur..

..Gir muligheter til å ta noen bilder, ett av paviljongen og ett av ytterdøra. Men aller mest frisk luft;-) Skal ha gløggkos der nå når min kjære mamma kommer til helga, saueskinn, gløgg og pepperkaker sammen med mann og barn og en fantastisk god mamma, faktisk den beste;-)
Nå er vi akkurat hjemme fra Oslo, mye politi og lite julegavekjøp. Men hyggelig å ta en førjulstur dit midt i uka rett før Obama ankommer...

Klem,
Ved å klikke på bildene får du de større.

13 kommentarer:

  1. HERLIG stemning:)
    Kos dykk masse i helga:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Hei,hei! Mitt første besøk( men definitivt ikke det siste) på bloggen din. Koselig blogg og utrolig koselig hjem :)
    Er opprinnelig Løtenjente selv, så morsomt å følge med på blogger fra "hjemme" selv om jeg ikke befinner meg så langt unna ;)

    SvarSlett
  3. Å, så heldig du er som har mamma. Min ble borte så allt for tidlig. Savner julehuset hennes;-))
    Kos dere masse!

    SvarSlett
  4. Oy oy dette så koselig ut!!! Tror jammen meg at jeg også kommer :-) ;-)

    Klem Kari

    SvarSlett
  5. hei Marianne.
    jeg bare elsker den paviljongen din,
    den er såå skjønn,
    husker den tok form i sommer,å jeg fulgte spent med da...
    herlig det blir med mamma på besøk,
    kose dere masse da.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. SÅ flott du har det....Det blir jo kjempe kos med mamma besøk....SNART kommer min også OG skal være med oss i JULA...GLEDER OSS...er noe med disse mammane....=)

    KOSEKOS DERE =)

    SvarSlett
  7. Inngangspartiet deres er utrolig fint, men jeg må virkelig bøye meg for den flotte hagestua, altså! Den er tross alt ny, men ser ut som om den er akkurat like gammel som huset!
    Flinke!!
    Husker du målene på den??
    Vi skal jo lage en lignende -i 30-talls-stil, men jeg skal ha plass til kjøkkenbenk og grillen, -og kan da ikke ha sånt flott rekkverk. Skal ha vindu på hver side jeg da. (har jo hatt bildene av den oppe i hodet i snart to år nå! ;)Galskapen, lenge leve! )

    SvarSlett
  8. Koselig her hos deg....kos deg masse i helgen. Presidentparet kjørte rett forbi her jeg bor..uten å ta seg tid til en kaffekopp. Ja,ja tror nok de blir godt stelt med. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  9. åhh så koselig du har gjort det :))
    kos deg til helga..

    klem,kari

    SvarSlett
  10. Så koselig du har gjort det!
    Og så koselig at du får mammaen din på besøk! Jeg er litt lei meg for at mamma og pappa ikke kommer og feirer jul sammen med oss i år - det er jo ekstra stas når de er her!
    Dere får kose dere masse i helga da - tipper det blir helt fantastisk med gløgg og pepperkaker i den nydelige paviljongen!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  11. Den bua di er så fin!!! Du,det lille treet står støtt i jord..:)
    Brukte store stener i fjor husker jeg som jeg la rundt..

    SvarSlett
  12. Vakkert med masse julestemning.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  13. Heisan.

    så koselig blogg du har.. Og flott hus... Nydelig inngangsparti..
    Og pvailjongen er en drøm...

    Kikker innom deg igjen jeg...

    Nyt førjulsdagene...

    Klem Kerstin

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.