onsdag 23. desember 2009

God jul!

Da har juletreet kommet i hus, en koselig tradisjon å hente det lillejulaften i skogen vår. Så gløgg og pepperkaker før vi stakk innom noen hyggelige naboer og ønsket god jul, der ble det servert 7 sorter og kaffe,-trivelig! Så måtte min kjære øve litt til i morgen, gått 8 år på piano i barndommen så julesanger kan han,-stolt kone!
Nå har vi dekket bord og alt er klart, til og med varm melk til nissen når han kommer for å fylle opp strømpene i natt...Pinnekjøttet ligger til bløt og jeg ønsker dere alle en god jul! Laget en oppsats og er nå klar for jul!
Ta godt vare på hverandre og dem du har kjær, livet er skjørt. Juleklem,



7 kommentarer:

  1. Sååååå herlig julepynta hus:)
    Ønsker deg og ei god jul:)
    Juleklem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. hei Marianne,

    innom på julaften morra for å ønske dere alle.

    en velsignet god jul.

    stor juleklem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så vakkert. Ønsker deg og dine en fredfylt og koselig JUL.
    Klem kristin

    SvarSlett
  4. Ønsker seg og dine en riktig fin jul
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann Marianne!

    En riktig god jul ønskes til deg og dine:)

    Juleklem fra Linda

    SvarSlett
  6. god jul til deg og dine,håper dere får en flott kveld
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Hei Marianne. Innom for å ønske deg en koselig julefeiring samtidig takke for en inspirerende flott blogg:) Gleder meg til å ta en titt på nye innlegg i 2010:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.