tirsdag 8. desember 2009

Julestria på Balke...

er det ikke mye av, det nærmeste vi kommer er vel strisekken som jeg har dekt juletrevasen med:-) Igår kjøpte jeg eplemost fra Den gamle hagen, den skal vi åpne først 1.juledag. Nå har jeg hatt en fantastisk hyggelig kveld på stabburet, tusen takk for besøket og håper dere er fornøyde med kransene. Hilde og jeg som holdt kurset (noen som jobbet mere enn andre;-)var ihvertfall veldig godt fornøyd med deltakerne, en fin adventsstund! Fakler langs stien ned til stabburet, litt snø var det da...
Nydelig Hildekringe og herlige damer, stabburet er som skapt for slike stunder. Som bilder viser, de jobbet iherdige alle sammen, super innsats! Ekstra gøy at en jeg blogger med, June, med bloggen Nostalgi og skriverier også kom,-herlig! Den fine buketten som jeg fikk av Inger Lise kommer, men nå må jeg prioritere søvn.... Med et smil om munnen faller jeg til ro...Klem,


11 kommentarer:

  1. For en herlig kveld du har hatt. Ser så utrolig koselig ut. :)

    klem

    Lise

    SvarSlett
  2. Ingen tvil om at dere har hatt en hyggelig kveld! Og jeg er helt enig, stabburet passer perfekt til slike kvelder. Heldige er de som har mulighet til å være der og nyte stemningen. Klemmer fra Tonje

    SvarSlett
  3. Nå måtte jeg smile litt, fordi jeg har akkurat lagt ut bilde på mitt tre med striesekk på OG for noen dager siden min trapp, med sin faste julelysslinge. Syns det er helt topp jeg! Men jeg har min lenger ned, slik at min gamle far kan komme seg opp trappen ved besøk.

    Natta,
    Emma

    SvarSlett
  4. Hei
    Skulle ønskejeg hadde hatt mulighet til Balke-Krans-Kurs. Litt for langt unna, desverre...
    Får lage mine egne;-))

    SvarSlett
  5. så koselig det ser ut på stabburet.likte strisekken din så godt,
    ha en god natt.
    klem bella

    SvarSlett
  6. god onsdag Marianne.
    ja kan tenke meg dere hadde det koselig med kranse laging,
    ååå der skulle en ha vært.
    ikke julestri??...HMMMM.
    ikke noe særlig av det i heimen her heller,men litt når det nærmer seg,dagene går så fort.
    så herlig med litt snø da,her er bart igjen..
    håper du har sovet godt å klar for ny dag,
    ha det ra,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Så koselig dette så ut. Sikert mange som er fornøyde etter å ha vært i de omgivelsene.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Tusen takk for en særdeles hyggelig kveld på stabburet, Marianne! Alt var helt perfekt med fakler, lykter, julemusikk, servering og to flotte damer som vertskap! Jeg ble fornøyd med kransen også... særlig siden det er første gang jeg lager en slik..og dere skal ha masse ros for å ta initiativ til en slik kveld!
    Og enda hadde du energi til å blogge litt sent i går kveld også ser jeg... :) Hvor tar du energien fra??

    Stor klem fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  9. Bare innom for å fortelle at det ligger noe til deg hos meg ;)

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Lenge siden sist! Måtte bare ta turen innom deg og se hva du har gjort i desember. Så fint lite juletre dere har :)
    Kos deg videre i adventstida!
    Klem

    SvarSlett
  11. ja, dette så virkelig koselig ut! Å samles slik og pusle med noe i lag - det er jo bare så flott!
    Stor klem fra Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.