torsdag 17. desember 2009

Englevinger som kan knipses på...

Hei og hå, her har vinger til englestua kommet i hus. Fant noen englevinger på en liten interiørbutikk som man kan knipse på skåler, potter eller hva du måtte ønske, hos meg kom de på denne stettskålen. Oppi har vi dagens "julebakst",-risboller! Det elsker ungene, så da er de berget til jul; pepperkaker, risboller og hvite kakemenn.Eida Helene har nå fått "langt" hår, hun kan ha musefletter og ser ut som en liten Pippi her hun hopper rundt og ser på pepperkakehuset vi pyntet på mandag....Opptatt av nisse og pakker, dette skal bli en stor jul bare ved å dele hennes entusiasme..Herlig alder!
Takk for alle hilsener, og beklager liten respons for her er det julekortskriving på gamlemåten, ikke mye bloggetid da, nei....

Ønsker deg en riktig fin torsdag,-vi skal på skoleavslutning, vi.

9 kommentarer:

  1. Ja, de vingene er kjempefine. De har vært en av bestselgerene i nettbutikken vår nå før jul. Herlig jente du har!! Stas å få musefletter da, sååå søt.

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte. Har sett på disse samt de som kan stikkes inn i kubbelys. Helt genialt:-)
    Nydelig lita jente med musefletter:-)
    Ha en fin dag.
    Klem J.

    SvarSlett
  3. god morgen vennen.
    nydelige englevinger du har.
    ååå ne sp skjønn ei tulle med pippi fletter..kan skjønne hun er kry av dem.
    herlig.
    takk for hilsen hos meg marianne.
    ønsker deg en nydelig dag.
    å husk pust med magen for nå er detare en uke igjen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så lekre de var! Kjempesøte!
    Og jammen er hun god, Eida Helene også, verdens herligste små musefletter da! :)

    Det er en herlig alder ja, Silje er helt tullerusk om dagen, men egentlig skjønner hun jo ikke så mye av alt enda...Men at hun skulle ha nissekjole på nissefesten i dag, DET var hun bestemt på gitt, den kjolen er jeg redd vi får problemer med å få av henne igjen i kveld! :)

    ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  5. Heisann Marianne. Så søte englevinger, og så herlig bilde av minstejenta med søte musefletter:)
    Det er hektisk her om dagen også, så det er bare såvidt jeg får tatt noen minutter ved pc'n, og lagt igjen en liten hilsen her og der:)

    Jeg ønsker både deg og din famile en fortsatt fin førjulstid:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. God dag. :)

    Så fin hun er med musefletter da. Ja det er en herlig alder. De barna gir mye glede... Jenta mi går rundt og roper etter juleaften hun. :) Ganske artig...

    Ønsker deg og dine en flott torsdag. Og helg...
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  7. Hihi morsomt da:) Fint bilde så det er nok ikke så rart at vi er mange som bruker det.
    Man rekker jo ikke alltid å ta bilder selv hele tiden.

    God tur og riktg god jul til deg:)

    SvarSlett
  8. Heisann Snuppa:-)
    SÅ stor Eida Helene har blitt! tida går så fort...
    Nydelige englevinger - vi trenger alle en engel blant oss av og til:-)
    Om jeg ikke rekker det Marianne..,
    -sender varme tanker til deg og familien din.
    Ha en koselig jul, og nyyt fridagene:-)
    Klem, Hege.
    PS! Kan du sende adressa di til meg på mail..?

    SvarSlett
  9. De englevingene var nydelige! Slike skulle jeg gjerne ha hatt på nøtte-skålen vår som står på bordet i dagligstuen i julen! :)) Forresten godt å høre at det er flere som har det travelt nå om dagen! Jeg hadde en illusjon om at jeg skulle få tid til ALT jeg bare hadde lyst til i desember, men det skjer hele tiden en masse uforutsette ting som tar tid. Uanmeldt langhelgbesøk av svigermor, febersyke unger, biltrøbbel etc. :DD Ja, ja, det blir vel jul uansett! :)

    Jeg klarte omsider å få med meg TV-programmet ditt!! Kryss i taket! Håpløst å huske på for en som nesten aldri ser på TV. Koselig å se deg "live"! Flott dame! Matcher herregården! ;) Et spennende program var det forresten også, -ble jo helt med både jeg og ungene! Jentungen ville vite når neste episode kommer :)

    Ønsker deg og dine en riktig, riktig fin jul på Balke, og et godt nyttår!

    Juleklem fra Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.