tirsdag 29. desember 2009

Koldtbord og kos på 5.dagen

Hei, legger ut noen bilder fra dagens brunsj med husfrueklubben som varte i 6 herlige, latterfulle timer hvor vi voksne koste oss ved bordet
mens ungene lekte så godt sammen, hadde skattejakt og fant meg tilslutt ute i Mariannestua,

kjørte bilspill (noen voksne som også likte psp3 ser vi...;-))
Så var ungene fra 1,5-10år ute og lekte i -25 grader.

"Onkel" tok ansvar og ble med dem ut...

Så inn til kaker og kaffe....

Før vi hadde tatt av bordet kom svigerbror med familie og var til nå, kjekt. Mett og god, nattaklem fra

8 kommentarer:

  1. for en hyggelig dag ;))
    Deilig med sånne venner dager med både stort og smått;))
    godt nytt år fra meg ;))

    SvarSlett
  2. ååå så herlig dere har hatt det,
    noe så hyggelig med unger å voksne som koser seg ute og inne,
    nydelig å se.
    ønsker deg en god natt fra sylvia.

    kaldt nå ja..brrr

    SvarSlett
  3. Hei Marianne. . .
    så utrolig koselig ut :o) fantastisk å være samlet slik, med voksne, barn og god mat... Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et
    godt nytt år! Så gleder jeg meg til å følge deg videre i 2010… Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei Marianne.
    dette så koselig ut.
    Takker for det gamle og ønsker deg et fint nytt år.
    Klem kristin

    SvarSlett
  5. Takk for det,Marianne og et riktig godt 2010 ønsker jeg deg og!! Så herlig selskap dere har hatt,koselig for både store og små!!
    klem klem

    SvarSlett
  6. Ser ut som en koselig dag :) Vakkert hjem dere har! Godt Nyttår

    SvarSlett
  7. Å, tusen takk for koselig hilsen! Blir så glad! Ser ut som dere har kost dere masse i jula. Gleder meg til å følge deg på gården i et nytt år, og se hva du finner på videre!:)

    Ønsker deg og familien et riktig godt nytt år!

    Klem Nina

    SvarSlett
  8. Utfordringen er tatt. Har vært veldig koselig og inspirerende å følge bloggen din i 2009 og gleder meg til å fortsette med det 2010. Ønsker deg og dine et begivenhetsrikt nytt år! Nyttårsklem fra jobbHege

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.