mandag 7. desember 2009

Englestua..

Spisestua har nisseforbud, der er det kun hvitt og engler som gjelder. Englevinger på stoler og i vindu, koselig med julestjerne i Mariannestua som lyser opp! Jeg har litt dataproblem, så får ikke lastet opp flere bilder ikveld.

Nå har jeg vært med herlige damer på kransekurs, og i morgen skal det være kransekveld her på stabburet. Endel å ordne istand, det er fulltegnet med 15 påmeldte, utrolig morsomt! Gleder meg! Kommer med bilder etterhvert. Inntil da, god dag og takk for hilsner.

10 kommentarer:

  1. så koselig det så ut med kranselaging,synd det ikke fins slike ting her jeg bor.
    ha en fin tirsdag.
    klem bella

    SvarSlett
  2. Hei Marianne :)
    For et flott stabbur og nydelige einekranser dere har laget!!! Skikkelig julestemning fikk jeg… Og nydelig pyntet med gran oppover rekkverket…. Slik har jeg drømt om i maaaaange år :) kanskje i år!!! Har igjen litt utforing og lister i 2 etg og selvsagt rekkverket ned…. Får se om jeg får pyntet det i år. Det var i alle fall nydelig julestemning i hallen din!!! Utrolig koselig med den lille grana i gangen også :) Ønsker deg en fantastisk dag i morgen. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med englevinger;-))

    SvarSlett
  4. Så koselig du gjør det ;))
    må du ha en fin ny dag ;))

    SvarSlett
  5. Nydelig med bare hvitt...
    Og så koselig det høres ut med kransebinding på stabburet:)
    ha en fin uke
    klemmer

    SvarSlett
  6. Så koselig bilde, Marianne!! Dekorativt med englevinger!! Du det kransekurset ditt skulle jeg vært på også?! Jeg som skal lage egne kranser for første gang i år!! Håper du legger ut noen tips på bloggen?

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  7. Koselig ja, hvit jul er bare lekkert! Hvit, sølv og glass er en favoritt. Lykke til med kurset, skulle gjerne vært der du! Klæm

    SvarSlett
  8. hei,
    data trøbel er æsj,
    men å fint med englevinger og hvitt,
    godt med noe nisse forbud,
    ønsker deg en herlig tirsdag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Så flott det var med englevingene på vinduene!
    Her er det nisse-forbud, bortsett fra på barnerommet ;) Resten av nissene havner nok i bryggerhuset en vakker dag...
    Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  10. Nydelige kranser dere lagde-skulle gjerne ha deltatt:-)
    Herlig med god "gammeldags" jul!
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.