tirsdag 24. november 2009

Venner er familien du selv velger...














Hei kjære leser! Nå skal du få se en NYDELIG englepute!! Jeg fikk overraskende besøk av en venninne ikveld som ville gi meg denne som takk!





Noe så snilt, jeg fikk denne puten som hun har sydd og brodert og laget helt selv, er hun ikke flink? Engel med morsomme krøller stikker hodet frem fra stjernehjertet, Angel er brodert på andre siden av hjertet. Nydelige farger, en pute jeg kan ha fremme hele året!





Jeg ble utrolig glad for den, og spesielt for grunnen til at jeg fikk den! Etter at jeg kom til Løten har jeg fått mange flere flotte venninner!! Og det som er litt vittig, er at mange (ikke alle) av dem begynner på H... Hege, Hanne, Hanne Christine, Husfrue 2-5, Heidi, Hilde,... Flotte damer som gjør min verden så utrolig mye bedre! Så tusen takk H-ene mine, jeg er utrolig glade i dere! (selv om dere ikke kan skrive kommentarer på en blogg ennå;-) Kunne jeg ha laget en slik fin pute, skulle dere ha fått en dere også;-)




Ellers er 100 julekort bestilt, og med tre unger kan det bli en utfordring å få 6 øyne og tre blide munner i fokus;-)... Selv om jeg var svett da det stod på, er det litt moro å se tilbake på det om noen år....håper jeg:-) Det ble ikke dette, her fant minste nissemor ut at nok var nok! "Julekortfotografering 2009,-over og ut!" Hehe..





Klem fra
Marianne.

15 kommentarer:

  1. Åhh så nydelig den var :)
    Så heldig du er..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. For en herlig pute. Heldige deg :)
    Og julekort er ikke bare bare å knipse. Vi har noen eksemplarer det er morsomt å titte tilbake på vi også :)

    Ønsker deg en fin onsdag. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Herlig pute og så flott at ha så mange venninner...

    :)
    Emma

    SvarSlett
  4. så herlig med så mange venner da,tror jeg flytter tilbake til norge;O) hehe
    puta var kjempefin.
    klem bella

    SvarSlett
  5. Kjempefin! Nydelige duse farger.
    Førjulsklem fra Mira.

    SvarSlett
  6. Hei Marianne.
    Så heldig du er, den var jo så lekker.
    Ja, gode venner er viktig, vi må ta godt vare på de. Ha en fin dag.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Ja...det er hygelig og bli vel motatt når en flytter til et nytt sted....og puten var jo bare kjempeskjønn....
    ha en fin dag
    klemmer

    SvarSlett
  8. Så koselig da;)Gode venner er godt å ha:)
    Å puta var såå fine:)
    Julekorta likeså;)
    Ønsker deg ein flotte dag:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  9. Heisann...
    Den puta var utrolig flott... nydelige farger...

    Ha en super dag og uke...

    SvarSlett
  10. herlig pute du fikk,
    viktig med venner,å viktig å sette pris på hverandre,det varmer,
    koselig julebilde syntes jeg hehehe.thats life..
    skjønner hun godt,nok er nok.
    ha en nydelig onsdag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. Hei Marianne!
    Det er så sant det du sier!
    Heldig er du som har sånne flotte venner, og som lager sånne fine gaver!!!
    Ha en god dag, og kose deg masse!
    Mumseklem fra meg :)

    SvarSlett
  12. Heisann Sveis!
    nydelig pute,
    - og veldig omtenksomt gjort:-)
    PUH, ja julebilder kan være slitsomme å få til!
    Men kjekt også da:-)
    Håper lille prinsessa har kommet over det nå.., he he!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  13. Så fin den var.. Artig å ha noe i stua som en god venninne har lagetbare til deg:) Viktig med gode venner.. :)
    Søte barn du har:)Ikke alltid like enkelt med fotografering nei.. det har jeg erfart selv..
    Men morro å se på i ettertid:)
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  14. Så koselig gave, puta var nydelig!
    Prøvde oss på bilde til julekort men lillegutt hadde bestemt seg for at dette ville han IKKE! Så vi må prøve igjen.

    Hehe,ja klokka mi er bare så kul, måtte bare ha den.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  15. Førjulskosen er til å ta og føle på...gjorde ferdig ca 60 julekort forrige dagen...SÅ fornøyd!!

    klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.