onsdag 11. november 2009


Kjære dere, nå er jeg endelig hjemme hos mine fire etter Kristiansundtur. Bacalao og champis igår, vi feiret sesongavslutning for Utfordringen,-kjekt å mindre tid på Gardermoen etc;-)!
Nå pakkes det inn gaver, min kjære har bursdag i morgen,-hurra for verdens beste mann!!!!, men drar klokka seks til Trondheim, så da må han legge seg når han kommer hjem om kvelden, og får kake og pakker på senga da...Kan jo ikke stå opp halv fem, ei heller droppe tradisjon med gave på senga...:-)

Jeg har kjøpt et kremmerhus, og skuvsenga har fått høst/vinterpreg.. "Oh, a new arrangement" som aupairen sier;-)

Med dette ønsker jeg dere en fin kveld, tamifluen har hjulpet på forkjølelsen heldigvis!

Klem fra

8 kommentarer:

  1. NYYYDELIGE bilder her:)(som vanlig:)
    Gratulerer med mannen i morga:)
    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Sjarmerende blogg du har-personlig og inspirerende for en "ny-blogger";)
    Til lykke med mannen i morgen:)

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder :) Morsom kommentar fra aupairen :)

    Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. hei på du,
    koselige bilder som alltid,
    hyggelig med tradisjoner på fødselsdager,ja de må holdes,gratulere med mannen i morra,
    moro å ordne og arrangere rundt i huset,dette ble jo herlig.
    blir nok godt å være litt mer hjemme eller ikke så mye på reisefot,
    godt tamiflu tok knekken på noen basselusker.
    ha en god natt,
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. hei marianne,
    tusen takk for hilsen hos meg,ja du har så rett ang jul og vi som kan glede oss,det er desverre mange som sliter med litt av hvert,så kjekk julekalender på barna dine sin skole,det må jo kopieres rundt til andre skoler,ja frelsesarmeens gryte må må putte i,det er helt klart at tankene går masse til de som strever i dette land og andre,
    hver å en må gjøre så godt han kan,
    du er full av omsorg og kjærlighet min venn,å du...har vel sagt det før,men kan ikke sies for mye,,det lyser helt hit fra bloggen din..
    ønsker deg og dine en herlig kveld.
    klem igjen fra meg

    SvarSlett
  6. Takk for herlig hilsen på bloggen min:)) Jeg ser du også får hjelp av Tamiflu. Det går vi også på her i huset. Forkjølelsen har lettet betraktelig;) Så fine bilder du viser, du kan virkelig å lage hygge rundt deg. Lykke til med mannen din i morgen! Ønsker deg en fin fin kveld!
    Klem Kari

    SvarSlett
  7. Hi hi, litt morsomt at mannen din må legge seg på kvelden for å få gave! Men jeg er enig, man kan ikke bryte sånne tradisjoner - og halv fem...oh...tidlig, ja!!!
    Nydelig kremmerhus du har kjøpt!
    Nå er det heldigvis straks helg!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.