søndag 1. november 2009

Blomsterskål blir godteskål ikveld!

God kveld, har kjøpt noen nye stettskåler som jeg skal bruke til borddekorasjoner i jula, inntil da; chilinøtterbruk:-)






Ellers var det jo Halloween igår...Slik så de to eldste ut...Ikke noen fin nisse dette, nei!
Gele med ekle dyr fra AmerikaAnita laget jeg.
Vi hadde en kjempekveld med glade barn (proppfulle av godis) og festlige voksne, deretter dro vi to eldste videre, jeg med maska på ny fest:-) Idag har det vært Skogmuseet i Elverum og jobb på scena som trafikkdommer, nå rolig kveld før turbouke med jobbreise til Sogndal og Larvik for å nevne noe. God uke fra Balke!

15 kommentarer:

  1. Herlige unger...Sjøl om jeg ikke er så begeistret for denne skikken, så gleder jeg meg med ungene.
    Begynt å telle ned mot adventstid, for den er så utrolig koselig. Lager adventspakker både til ungene og Linn. (bursdag 2.12). Når skal vi få til en Gjøvik-treff, tro?

    SvarSlett
  2. Hei Vivi, så rask til å legge igjen kommmentar;-) Ja, det er litt hektisk her med all jobbreisingen..Så veldig glad vi får til 12.desember... Men Gjøvik burde vi få til, enig! Du er så flink med kalender, gleder emg slik til desember jeg også! Herlig tid fremover:-)

    SvarSlett
  3. Slike stetteskåler er jo bare så fine, har en jeg også som jeg bruker å ha div lørdagsgodt i...passer helt perfekt! :)

    SvarSlett
  4. Så fine unger hi hi! Hos oss var Storesøs også heks, mens lillebror var sjøvrøverspøkelse - hvit i ansiktet og sort rundt øynene!
    Vi kosa oss også med Halloween mat! Synes det er en litt artig og spennende skikk - og bare hyggelige unger på døra!
    Nå har jeg inntatt sofaen og skal sløøøøve meg igjennom det som er igjen av søndagen!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Så herlige og skumle unger.. Ha en flott kveld

    SvarSlett
  6. stilige skåler,så nydelige.å chili nøtter er godt.
    ønsker deg en flott jobbe uke.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Så søt skål! Og så skumle barn... :P

    SvarSlett
  8. Skjønne barn du har (masse flotte bilder du har lagt inn av dem, klart de koste seg med halloween. Koser meg veldig når jeg er innom deg, du har så masse flotte bilder, det er så kjekt å se syns jeg.

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett
  9. Ha ei fin uke med mye reising. Fine unger;-))

    SvarSlett
  10. Denne skikken er nok kommet for å bli, så derfor syns jeg det er greit å prøve å norskgjøre den mest mulig, for jeg får litt NOK av altfor mye Amerika.
    Så jeg tente massevis av lykter på trappa, men styrte fint unna gresskar. (de har jo feil farge, vettu!)
    Ellers sminket jeg Charlotte (på 6) som heks, og kommentaren hennes da hun så seg i speilet var: No ser æ no ut som du, mamma....! ;)
    Vel, om det nå er fordi jeg bare kan EN måte å sminke på, eller at jeg virkelig ser ut som jeg kommer rett fra Bloksberg, kan vel diskuteres.....!

    SvarSlett
  11. Takker for kakepynten som eg fant i postkassa i dag. Sparer den til jul eller en gebursdag eg.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  12. utrolig skjønn skål som jeg ser for meg det blir nydelig med dekorasjoner til uul, ååå hvor jeg gleder meg til jul og nå nærmer det seg med stormskritt . Skumle barn da og litt av en julenisse... ikke noe skjønn mailegnisse der nei, hihi

    Ønsker deg en fin mandagskveld:)

    SvarSlett
  13. Heisann!
    Ekte halloween-stemning hos deg ser jeg:o)

    Skålene var nydelige:)

    Ha en fin mandagskveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  14. Tusen takk for den fine kakepynten og refleksen! Kakepynten skal spares til guttenes 2 årsdag i desember. :)

    Helt nydelig skål! :)

    SvarSlett
  15. Så "koselige" Halloweenbarn! hihi!
    Her ble det også gelè med krypdyr i, men vi brukte godterikrypdyr og det ble ikke helt vellykket..
    Ha en fin jobbuke!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.