lørdag 28. november 2009

God advent!

Da ønsker jeg dere alle en riktig god 1.søndag i advent! Gammelt tinnfat, fylt med sukkerbiter over kakepapir, deretter sprayet med dekorglitter. Fire gjenbruks kubbelys med englemerker fra Boligfryd er advents"kaken;-)" vår i år, som ifjor.
Huset er julepyntet og klart for en god adventstid, nå skal vi virkelig kose oss. Henrik og en kompis på overnatting hadde gløgg og pepperkaker til juleverkstedet idag, fine fyrstikkesker ble det! Tilslutt et lite glimt fra kjøkkenet, flere julebilder kommer etterhvert..
God søndag fra

17 kommentarer:

  1. hei..så koselig og litt anneledes adventskake du hadde laget..den var kjempegöy.
    ha en fin 1 söndag i advent.
    klem bella

    SvarSlett
  2. hei igjen.. hehe(FLAU)det skulle jo selvfölgelig stå stake ikke kake hehe.
    men sånn kan det gå når man sitter neddopet av smertestillende etter flere dager med smerte,
    hmmmm lurer på hvor mye feil det har blitt på de andre kommentarene jeg har sendt...
    klem bella

    SvarSlett
  3. God advent til deg og,full stemning hos deg ser jeg!! Så fint det røde juletreet var,sånt som ungene mine hadde elsket! Kos deg ,i dag blir det julegateåpning her.
    klem

    SvarSlett
  4. God advent!!
    Så søtt med sukkerbiter på adventsfatet da!
    Her ble det mose og kongler i år, og nå skal stjernene fem-litt treg start i år... :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig adventsstake, ble jo skikkelig vakker vintereffekt av de sukkerbitene!!!
    Så koselig med juleverksted - og fyrstikkeskene ble jo kjempefine - vi skal også pynte fyrstikkesker i dag, samt brette stjerner!!!
    Ønsker deg en flott 1.advent - klem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. god søndag til deg å Marianne,
    så koselig dere har det med å lage ting sammen ,en fryd å se.
    ønsker deg en herlig adent søndag.
    klemmer fra sylvia

    SvarSlett
  7. Hei igjen! :)
    Nei, jeg har ikke brukt decoupage på lysene - jeg har printet ut bilder herfra: http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/ på kopipapir, skåret ut og lagt rundt lysene. Så har jeg surret bakepapir rundt og strøket på med strykejernet (middels varme). Superenkelt og veldi gdekorativt! :)

    SvarSlett
  8. Så morsom adventstake dere har :) Den ga jo så koselig stemning :)

    Ønsker deg en fin første søndag i advent!

    SvarSlett
  9. Skjønn adventstake, og så fine bilder:)
    En herlig smak av jul, med pepperkaker, gløgg og juleverksted! Her er liggebesøk hos oss også, veldig koselig:)
    Tusen takk for fine ord på det siste innlegget mitt! Tror jeg har nevnt det før, men BRA at du jobber med trafikksikkerhet!!! Det er med på å redde liv:))
    Ha en riktig fin 1.advent!
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Hei Marianne.
    Ønsker deg og dine en fin adventstid. herlig pyntet hos deg. klem Kristin

    SvarSlett
  11. Vad mysigt och fint du har hos dig, gillade din advents ide' med sockerbitar kul och annorlunda. Så söta pojkar som julpysslar fina saker.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  12. Så koselig det var her hos deg... nydelig adventsstake, veldig kreativt og flott. Pepperkaker, gløgg og juleverksted hørtes fantastisk ut :o) Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld og advent. Klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Ser ut til at advent har startet helt perfekt hos deg, med juleverksted, pepperkaker og gløgg!!

    Ønsker deg en herlig kommende uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Hei, så koselig da dere har hatt. Flott adventsstake, må si du er kreativ. Vakkert og helt spesielt var det. Nå har jeg sett så mange fine varianter inne i blogglandia idag, at jeg har planene klare for neste år. Jeg har bare min gamle klassiske skjønner du. Men blir påvirket, det er ikke til å unngå.
    Ønsker deg en fin adventstid.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  15. Hei!

    Takk for svaret ditt på innlegget mitt om tapeter på NIB!
    Det er desverre ikke den samme som du har i spisestua. Min er mer hvit med skimmer i...

    Vi får lete litt videre:)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  16. Herlig stemning hos deg,
    - blir ivrig av å se unger hjelpe til/lage ting:-)
    Ha en fin ukestart, klem Hege.

    SvarSlett
  17. Trivelig bilder fra koselig adventstund:)
    Ønsker deg ei strålende førjulstid:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.