fredag 20. november 2009

Svineinfluensaen har kommet til Balke gård...

Et lite livstegn fra Balke som har svineinfluensa på uvelkomment besøk... Amalie har fått diagnosen, og har vært hjemme fra skolen i to uker, stakkars... Vi drømmer om å være ute som på dette bilde, kjedelig å sitte inne hele dagen... Med andre ord, lite tid til blogging, og at internettet ikke virker og at pc-en der bildeprogrammet er, har tatt kvelden hjelper heller ikke så mye..

Ønsker dere alle en frisk og god helg, klem fra

13 kommentarer:

  1. Huff a mei! God bedring til dere... Håper det gir seg snart..
    Godbedrings klemmer

    SvarSlett
  2. Hei, Marianne.

    Jeg føler så med dere og synes virkelig synd på datteren din. Jeg er nå hjemme på min 2 uke og er ikke i form i det hele tatt. er sååååå sliten og har nesten ikke pust. Jeg føler meg som om jeg nærmer meg hundre.
    Sønnen min var også hjemme i to uker, og han fikk alikevel vaksine på mandag og ble syk da også, men det gikk heldigvis over etter ett døgn. Stesønnen min fikk en mildere utgave, han var syk i under en uke, og hostet og hadde vondt i halsen, hadde også litt feber, men han fikk ikke den pusten og den umattelses delen som er helt pyton.

    God bedring til dere alle sammen.

    Og god helg, fra en svinepels.

    SvarSlett
  3. hei på dere... huff det hörtes ikke noe bra ut. ja det er noe "svineri" å få. håper dere er på bena snart, ta tiden til hjelp og kos dere så langt det går mellom snörr og hoste,
    ha en fin helg.
    klem bella

    SvarSlett
  4. God bedring til dere alle. Dette er noe svineri;-))

    SvarSlett
  5. Det positive er vel at dere antakeligvis slipper å ligge med sjuka i jula når dere har den nå...;)

    Håper dere blir frisk igjen snart:) God bedring!

    SvarSlett
  6. God bedring ja - fra et medsvin :o)

    SvarSlett
  7. ønsker dere alle en god bedring,min eldste datter har å svineinflulensa,stakkar,de blir ganske utkjørt av dette her,å hun er mamma til 2 ,men har fri denne uka,håper på rask bedring hos dere..
    alt godt til deg og dine,ha en herlig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Off da...
    stakkars dere..
    Ønsker dere riktig god bedring og håper dere snart er på beina igjen...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Uff da!! Ikke noe særlig:(
    Vi har hatt en runde her vi også, to av barna har vært syke, mens resten enn så lenge har sluppet unna:)

    God bedring til dere, og kos dere så godt det går i helgen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Det var dårlig nytt, og jeg håper dere andre kommer unna smitten, selv om det vel ikke er lett innenfor hjemmets 4 vegger! God bedring!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  11. Så kjedelig med nøffesyken på besøk. Håper det går fort over for henne. God bedring ønskes herfra. M

    SvarSlett
  12. Nei, huff så kjedelig!Svineinfluensaen har begynt å dukke opp rundt omkring her også. Håper vi berger til onsdag.... da blir vi vaksinert alle mann! Ønsker dere god bedring - og at dere tross alt får en koselig helg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.