søndag 15. november 2009

Borddekking.

Å, dere er så gromme! Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, er ikke mye tilbake, beklager det! Men hold ut, plutselig en dag er jeg der;-))) Datt "krevde" en titt på det bordet jeg skrøt slik av, så dette er en JALLAversjon, altså! Umulig å komme i nærheten av Heges borddekking, men her hopper vi i det og prøver,-skal ha familiemiddag idag.
Servietten er brettet med en lyseklype, settes på tinntallerkenen når forretten kommer.

For at det ikke skal skli, er det en liten heklebrikke eller her; engel fra min beste b-mor Eida!
Ulike vaser med rosa blomster, passer godt til grå duk. (Ornamentmønster som står i stil med tapeten.)
Litt hjerter, noen steiner og masse lys. Men som sagt, dette er ikke i nærheten av borddekkingenfredag, men takk for inspirasjonen;-) Hvitløkspoteter og torsk er under produksjon på Balke kjøkken;-)
Ha en fin dag, klem fra

14 kommentarer:

  1. Så godt å se et innlegg fra deg:-)
    God helg, snuppa!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  2. Hei... så fin borddekning det var;O)
    klem bella

    SvarSlett
  3. Fin bordekning, Å den hekla engelen, så søt! Sånne skulle eg gjerne ha laga, Men takk for titten vertfall!
    Miraklem.

    SvarSlett
  4. Koselig middagsbord......
    ha en fin søndag
    klemmer edda

    SvarSlett
  5. hei Marianne,
    så nydelig du har dekt bordet,kunne gjerne ha sittet der i noen timer,det har så mye å si for trivsel hvordan et bord er dekt,dette var veldig personlig og skjønt,likte godt den ide med det lille lys,det skal jeg ta med meg inn i advent tiden,
    fortsatt snø hos dere?her er alt borte,
    ha en herlig søndag vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Det var jo kjeeempekoselig da:)

    Nyydelige tallerkener!!

    SvarSlett
  7. Så flott, Marianne! Likte så godt lyseklype på servietten! Nyt søndagen!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  8. Koselig bord du har dekket...og ikke minst likte jeg den søte hyllen med fam.bildene dine på:o)God søndag til deg og dine fra Maliva

    SvarSlett
  9. Hei Blake. Koselig å lage til middag på søndag. Etter en håndballkamp og tap for min datter er det fint å holde på litt inne. Flott bord du har lagd. Blif familie middag med kalkun her i dag. Ha en koslig søndag.
    Masse hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  10. Hehe, hun derre Datt er sååå kravstor!! Nydelig borddekkinga di, kan ikke en gang forstille meg hvordan den er i enda finere versjon! ;)

    SvarSlett
  11. Hei Marianne…
    Så mye nytt det var her siden jeg var innom sist :o) koselige familiebilder du viser, og så herlig med snø da…. Mange fine bilder både ute og inne hos deg… Ønsker deg en riktig fin dag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Så koselig borddekking :)
    Ønsker deg en fin søndagskveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  13. Hei igjen :o)
    Det går kjempefint med Bamse :o) har nå hatt han i en uke, og han er bare helt fantastisk. Blitt trygg og tøff liten rakker (hehe..) er såååå koselig med hund i huset. Klem, fra Mette og Bamse liten ;o)

    SvarSlett
  14. så deg på tv i kveld:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.