søndag 8. november 2009

Hjertekrans...



Veldig enkel å lage, og veldig fin å henge opp på vegg eller dør!
God farsdag, -jeg er så heldig å ha den beste;-) Husker barndommen med at mamma og vi tre stod opp tidlig, pynta kake, laga gaver, vekket pappa på senga...Fem i samme seng som spiste og som deretter sovna med smil om munnen før vi stod opp på formiddagen,-det var tider det! Da jeg ble eldre bommet jeg et år, skulle være sunn og serverte knekkebrød på senga...Ikke så godt å sovne etterpå da..;-)

Klem,

12 kommentarer:

  1. god søndag
    ja koselig med farsdag,
    syntes jeg kjenner smulene ja,hehehe..
    nydelige kranser du har laget og veldig deorative,are regn og regn i bøttevis på sørlandet i dag,blir masse innekos.
    ha en herlig dag.klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Knekkebrød smuler... hi hi, ja, de er ikke av det myke slaget!
    Hva slags kvister har du brukt? - Er det slik at du bare har en stor bunt som du har festa sammen nede, deler i to og bøyer ned til hver side.... i så fall tror jeg at jeg også skulle fått det til! Var jo veldig dekorativt!!!
    Ha en fin søndag da, Marianne!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Så søte kranser :)
    Knekkebrødsmuler i sengen er ikke deilig, nei ;p

    God søndag til deg! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Så stilige de kransene dine ble! :) Pynter fint opp. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Hehe, koselige minner:)

    De var fiiine de kvistene! Lett ja?? Tror ikke jeg får til sånne hehe, har jo aldri prøvd da men, åssen kvister er det da??

    Good søndag

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hei
    Først må jeg gratulerer med 1 års bryllupsdag som var :o) Flatbrød, spesielt hjemmelaget er veldig godt. Jeg er så heldig at vi får hjemmelaget av svigermor. Kunne tenke meg å lære meg det en dag jeg også… det og lefser..
    Søte de kransene dine ble, pynter fint opp ja :o) Ønsker deg en riktig fin dag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Så fine kransene ble!
    Jeg har også laget sånne, og det var så kjekt at jeg måtte lage en til hver dør og en til porten, hehe!
    Hjemmelaget flatbrød har jeg aldri prøvd meg på, men det ser utvilsomt veldig godt ut!
    Ha en fin søndag,
    klem fra jann!cke

    SvarSlett
  8. Så fine minner du har. Godt å tenke tilbake!

    SvarSlett
  9. så nydelig, jeg også vil ha slik! Arg, her i byen er det så lite trær å ta av, de som er må nesten få stå i fred... :(

    SvarSlett
  10. Så fine hjerter!!!!
    Høres ut som herlige minner, men styr unna knekkebrød;)

    Ønsker deg en fin søndagskveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  11. Heisann.
    Så søte kranser du har laget! Veldig dekorative:)
    Koselig å videreføre tradisjoner som man har med seg fra sin egen oppvekst:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  12. Så flotte kranser!! :)

    Veldig hyggelig at du likte innlegget mitt om forventninger, bloggemammaer og prioriteringer!! Og mange takk for tilbakemeldingen! Ser du har det fryktelig travelt for tiden og at livet ditt inneholder grusomt mye reising denne høsten! ...Håper virkelig at det roer seg frem mot jul slik at vi får se maaange bilder av julehuset ditt!! ;))

    Ønsker deg og dine en riktig fin helg!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.