tirsdag 17. februar 2009

Vinterferie...

Heldig er oss med hytte naar det er rally-vm paa Budor! Henrik med kompis, Eida H og jeg kom ned idag etter flotte dager til fjells med ski, lek, peiskos, kortspill og latter. Vi stakk innom dusjen foer det bar rett til nydelig lunsj hos Hanne, SAA flott et hjem hun har...Sukk... Ble saa inspirert, at dette hjerte er for henne,/slike loetensokninger liker vi! Jeg har kjoept begge hjertene paa Gaver og interioer, men med to ukers mellomrom, da blir det mere legalt... og nesten litt rimeligere... hehe....

En engel til husfrue 2...Klem til deg...-selv om du ikke klarer aa bli med til Oslo paa shopping i morgen...Hehe..
Satte Fader vaar i den.. (paa peishylla...) Maatte flytte vinflaska, ble litt mye nattverd med verset og roedvin sammen...
Paa setra fant jeg disse glasslysestakene...Har jo nevnt noen ganger min hang etter turkis, saa disse passet inn. Sent paa kveld, nye lys kommer i morgen...
Og saa skal jeg ogsaa sette frem min Jente paa mage/engel fra Kamilla Halvorsen som jeg fikk av min gode tanteSol, perfekt turkisfarge valgte hun...





Naa skal vi slukke lysene etter en koselig kveld med filmen Min beste venns bryllup...I morgen blir det bil og henger og to barn til Oslo. Skal kjoepe dette bordet som kan bli ovalt med ileggsplata, og male det hvitt!!!!! Kanskje toer jeg aa male stolene en annen farge...Vi faar se. God natt, kjaere blogglesere, maa min maskin klare aa og ae og smiletegn i morgen...

Amalie mi, kos deg paa Roed, mamma gleder seg veldig til du kommer hjem igjen!!!