fredag 27. februar 2009

Livet er skjørt...

God morgen! Min kjære på jobb, ungene sendt til skolen og Eida Helene har nok underholdt besteforeldre i Bekkelaget flere timer allerede;-) Går fort igjennom avisene og leser følgende; "Mandag i forrige uke virket det som om alt håp var ute, tirsdag klamret han seg til det igjen, onsdag fikk de vite at han kan bli far.— Enten er det slutt nå eller så lever jeg et langt og godt liv — med barn og Kristin, sier Bengt Eidem".


Dere husker sikkert den sympatiske rådgiveren for tidligere forsvarsminister Krohn Devold som fikk blodkreft... Og så leser jeg videre nedover artikkelen som avsluttes med: "Jeg samler på milepæler og gode minner fordi jeg vet at det snart kan være slutt. Jeg vil slippe å dø som en bitter mann. Jeg ser mulighetene, også i døden.".. Utrolig bra sagt... Så da ble dette inspirasjonen til følgende skrift på tavla: Livet er skjørt...
Med dette ønsker jeg dere alle en best ønskelig helg, ta godt vare på hverandre og lykke til Bengt og co...


Klem fra Marianne