mandag 9. februar 2009

Helga er over..


og en flott start på uka når man ser det flotte vinterværet utenfor kjøkkenvinduet,-herlig! Vi hadde en kjempefin helg med gode venner og bursdagsfeiring til Hege lørdag, morsdag med kakao og ostesmørbrød og nydelig kalender fra Amalie på senga søndag, før middagsgjester til sent på kveld igår. Innimellom alt dette fikk Amalie og jeg bestilt oss flotte kjoler (synes vi, da..) Fikk tips om butikken Klær og sånt på Hamar, men fant noen som lager "Tulip og tatamo-kjolene" på mojodesign.no, så nå har vi tegnet våre egne kjoler som skal sys etter mål..Spennende. Amalie ville ha en som ligner på denne, mens min skal gå i mørkegrått med grønt og broderinger+hjerter. Skal vise de frem når vi får de:-)
Ellers fikk jeg en gave gull verdt når jeg nå skal sy gardiner; sviger-mormor ga meg sin Singer-symaskin!! Så nå blir Eida Helene snart hentet av farmor, slik at jeg kan sy og gjøre istand aupair-rommet!