torsdag 26. februar 2009

Kveldstur på ski...(+Speilkonsollen...)

Sjokoladekrukka med gode sjokoringer med tutti-frutti på...
Sinkhjertet med lys, og bibler med inngravert navn på...


En hjerteeføy som er litt pyntet med hvite trehjerter...

Slik ble det etter midnatt;-)

Før midnatt så det slik ut:





Fant en speilkonsoll, og prøvde den på dagligstua nå... Var jo ikke hvit, men litt fint å bryte opp litt også... Prøvde å sette opp et "stilleben" som jeg kaller det;-) Tinn og sink, glass og bilde i skjønn forening...Blir nok litt mindre ting og tang på bordet i morgen:-)






Fant disse gamle tobakkseskene da vi begynte oppussingen..

















Vurderer litt denne fargen på kjøkkenstolene til våren...Prøvemalte en igår...Litt usikker på om det blir for mye med 3-4 slike...


Nydelig bok jeg fikk av min kjære tanteSol! -Sitter og tenker på hvor mye jeg egentlig har fått av henne, og alt jeg ahr fått er jeg SÅ glad i...Men enda mere glad er jeg i henne, da!












Etter en fin dag hjemme, kom svigers på sofavisitt med medbrakte flotte tulipaner:-) Det endte med at hun tok med seg Eida Helene, slik at vi får gjøre ferdig aupair-rommet,-Sharon kommer på lørdag!!! Så spennende! En vilt fremmed jente på 28 skal komme til Norge og bo hos oss i 2 år - om alt går etter planen. Vi har laget egen hybel til henne, så det blir mest følelsen av å ha en her på dagtid. Tenk alt jeg skal tid til nå før jeg skal begynne å jobbe igjen, da..Hurra!







Nå koser vi oss med Grandiosa (-uten paprika..) etter en tur ute på ski. Amalie og Henrik ville vise meg hoppet på skolen (mens stakkars Hanne satt der inne og gjespa og startet sin nye epoke som skolemamma:-)






Henrik i v-stil setter utfor uten redsel... -Og viser stolt hvor langt han hoppet...








Amalie fulgte etter. Flott vinter her, nå!