mandag 9. februar 2009

Vaskekroken...

Så koselig du stikker innom!

Jeg har hatt en sydag idag, svigermor henta lillemor, så nå er gardiner til aupair-rommet ferdig og oppe. Jeg fikk også lyst til å pynte opp en liten krok i loftsgangen, så da brukte jeg resten av stoffet til å sy et lite forheng. (det er så mange vasker i dette huset, på gang og på soverom...Artig!) Nå er jo hallen og gangen malt, og da får man lyst å lage det litt hyggelig også i en liten krok;-) Speilet er en gammel hestegreie..(Janne, hjelp meg her:-)) som det er satt speil i. Stoffet under vasken sydde jeg borrelås på, og limte en motsatt borrelås på selve vasken, veldig lettvint!










For å få skikkelig match, så sydde jeg på en liten del på en hvit håndduk som hadde blondekant nedert. Kroken kjøpte jeg på Papagena, i sort og litt gull, så står likt til speilet. Da er det bare å vaske hendene!:-) Papagena ringte idag, Jane Churchill-tapeten min er kommet!!! Hurra...
Amalie på håndball, Henrik ned låvebrua i klatreutstyr som satte seg fast-kald opplevelse...Bra vi har det godt og varm her inne! Sov godt;-)
Ettertekst; vittig, sjekk www.lantlif.blogspot.com fra 11.februar...Snakk om lik smak som min favorittblogg!!!Artig!