torsdag 26. februar 2009

Massasjesteiner

....Disse rullesteinene bestilte jeg tidlig i sommer etter å ha sett de på badet til Anita i Molde,-så behagelige å se på...Får meg til å minne om hav og bølger....Et snev av hjemlengsel til Langfjorden akkurat nå:-) Jeg hadde tenkt å ha de på gjestebadet, men....

(Før fuging)

På peisen i dagligstua var det klinkefliser som vi malte hvite. Det blir ikke så pent, så nå holder jeg på å fuge dem over flisene. Henrik hjalp meg å lime dem i går, så dette er fort gjort. Det er jo så enkelt, steinene komme på netting,-genialt. Tror fargene på dem passer godt inn i stua, harmoniske farger...Dog ingen massasje slik de er festet nå;-) Dette huset er så varmt, så ofte har vi ikke behov for å fyre i peisen annet enn for kosen. Derfor har jeg kjøpt mere bioetanol (mais og potetdrivstoff:-), og fylt hjerteskåla med det. Så nå koser lillemor og jeg oss med en kopp kakao foran peisen... Men de to eldste nyter kakaoen på skolens skidag inkl. pølser og banan med sjokoladebiter på grillen. God dag til alle og takk for hyggelige sofahilsninger!!!
Førbilde. Vi syns det ble bedre etterpå, ja.