onsdag 4. februar 2009

Høyglans i hallen...

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på bloggen!!! Veldig kjekt! Idag går min neste takk til husfrue Hanne Christine som tok imot Eida H og meg på lunsj! SÅ trivelig!!! Du gjør livet ekstra verdt å leve! Og så fine puter du har kjøpt!!!

Ellers har jeg fått kjøpt inn siste spann med oljemaling (sann mine ord:-)???... og malt gangen oppe, i morgen blir jeg ferdig! Og etter å ha sett at sofabordet trenger 5 strøk, lover jeg mine arvinger å aldri male noe mørkeblått.... SÅ kjedelig med 2. strøk, har jeg alltid sagt...Nå skjønner dere hva jeg synes om mørkeblått...



Sjekk dette taket nøye... I tillegg til å male hallen lys (var mørkerød da vi tok over), har jeg nå lyst å gjøre det samme som på kjøkkenet, ha blank maling i taket. Tror det kan bli knallbra når vi har en såpass stor lysekrone der??...Ka du trur? Har kjøpt eggehvit 80 glans idag, rekker jeg det før min kjære kommer hjem fra jobbreise til Trondheim, mon tro??...:-) Nei, skal vente til jeg har god tid, orker ikke noe søl på gulvet...

Henrik skulle på skøyter idag, jeg stod og frøys i 1 time i snøvær, veldig imponert over at han gadd hehe... Huset lukter ikke maling men after-shave....Begynner han å bli stor???

Skal på jobb i Rødstua i morgen, så nå får jeg rydde litt før svigermor kommer på besøk;-) Natta til store og små, klem fra en annen husfrue;-)