torsdag 19. februar 2009

Ja, det var vesle Jensemann...

Her sitter jeg og storler for meg selv...Hadde en veldig morsom dag i Oslo med 2 barn i storform; Toy's'r'us, Ikea og Skedsmokorset....
Grunnen til at jeg ler, er at mine planer om hvor fint det skulle bli med nytt kjøkkenbord ikke stemte... Bordet jeg kjørte 20 mil med henger for å kjøpe, passet ikke inn her:-) Og for å ikke høre, "hva var det jeg sa...";-), så har jeg sagd av litt av foten slik at det blir nytt salongbord til Howardsofaen vår;-) Så når min kjære våkner i morgen, ser det ikke ut som et kjøkkenbord i det hele tatt, og da kan han jo tro at jeg har kjøpt et fint sofabord;-) Så nå skal jeg støvsuge opp all sagma, alle spor må slettes:-) I morgen blir det maling av kjø...unnskyld, sofabord;-)

Eida Helene fikk seg Elefantdrakt, -klar for karneval!


Og ungene elsker å kle seg ut, så her var det masse å kjøpe både til egne og andres bursdagsbarn....

Henrik har spart penger siden bursdag og jul, nå ville han bruke litt;-) Fornøyd gutt, ja...
Og dette venter Amalie når hun kommer hjem fra vinterferie;-)



Og han far sjøl ble glad for dette...Kladdkaka er bare nydelig!

Og nye kopper til ho mor;-)

-Vel, familien Mittet Solbraa har idag ihvertfall bidratt til å snu finanskrisa:-) God natt fra møbelsnekkerinna;-)