fredag 6. februar 2009

Glassverandaen..



På sveitserhus er det ofte en glassveranda, og den bruker vi mye. Jeg malte den og fikk satt inn dør til barnedåpen, så nå kan vi bruke den mye mer enn før da det bare var en fluesamlekrok siden ene veggen alltid var åpen.








Jeg malte alt i hvitt (for en bombe;-), og fikk spesiallaget et dør som er lik endeveggen, så det ser ut som bare glass overalt.








Den er innredet med blomstersengeteppe fra Ikea -dessverre gått ut av varebeholdningen deres;-(, masse lys og sommerblomster. Her kan vi lese avisen, amme, drikke et glass Pepsi Max (Fornøyd, Stine i P Company? hehe), eller bare nyte kønnåkern;-) Mao allsidig bruk...



Fotograf; Ninni.


Inngangen går direkte til spisestua (og ned til hagen).



























Har nå kjøpt en lysekrone som skal settes opp. ( I jula henger vi oss en papirstjerne i sølv som her). Denne har vært her til nå, men er montert på Eida Hs rom.



Vel, da er det snart helg og jentekveld da min kjære skal på dagsjobbtur til Hell og deretter ut med jobben. Amalie, Eida Helene og jeg skal lage spakveld på badet med masse lys og lukter, varme opp massasjeolje og skrubbe med havsalt..Mmmm. Men først ut å spise på Hamar.


Ta frem lommetørke til Mesternes Mester ikveld... God helg fra meg.