fredag 20. februar 2009

Se min kjole...

Etter et hyggelig døgn med full oppvartning hos svigers mens min kjære trolig hadde knalltrivelig guttekveld her, så stakk vi innom en sybutikk og kjøpte diverse varer på hjemveien. Deretter innom Klær og sånt og fikk tips før Henrik hos frisøren.
Nå har jeg sydd min første kjole:-)

Det var jo gjort på under en time! Knallmorsomt!!!


Eida Helene er fornøyd! Jeg innrømmer at jeg har forbedringspotensiale, altså;-) I turkis polarfleece med yndlingsblomstene mine som pynt rundt halsen og nederst på kjolen.




Jaja, da var det ikke lenger morsomt for veslemor å være fotomodell;-) Nå drar vi på skitur med pulken før min kjære kommer hjem. God fredag fra amatørsyerenBalke... :-)
PS! Leverte inn en kjole på Neste stopp som hadde blitt revnet flere steder i stoffet, fikk faktisk igjen 1500,- (to nye kjoler og et halskjede), selv om den på Hamar koster 1000,-!! (Jeg kjøpte den på NStopp Strømmen, dervar den priset til 500,- mere...) DET er bra service, det!